پیام خراسان

آخرين مطالب

معاون استاندار خراسان رضوی: همه موظف به حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان هستند اقتصادي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - گناباد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: همه مسئولان و دست اندرکاران موظف به حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان هستند.
 سید حسن جعفری در مراسم معرفی فرماندار جدید خواف افزود: مسئولان باید با تسهیل قوانین و رفع موانع تولید بستر توسعه سرمایه گذاری، اشتغال و کارآفرینی را در خراسان رضوی هموار کنند و این زیبنده نیست که سرمایه گذار مدت زمان بسیار برای طی مراحلی نظیر اخذ زمین و راه اندازی واحد تولیدی سپری کند.
وی با تاکید بر اینکه هیچ مانعی نباید فرآروی سرمایه گذار باشد اظهار داشت: از همه توان و ظرفیت برای رفع موانع تولید بهره می گیریم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب هر فرد که در حوزه سرمایه گذاری فعالیت می کند، عابد اقتصادی است و همه موظف به حمایت از وی هستند.
وی گفت: مسئولان ذیربط باید با تجمیع سرمایه های خرد مردم آنها را در راستای رونق اقتصادی و تولید و اشتغالزایی در مناطق مختلف استان جهت دهی کنند.
جعفری افزود: همه مدیران موظف به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هستند و از هیچ مدیری پذیرفته نیست که در مسیر تولید و اشتغال سنگ اندازی کند.
وی اجرای طرح مثلث اقتصاد مقاومتی را راهکار مهمی برای توسعه و رونق اقتصادی این استان ذکر کرد و اظهار داشت: محور اصلی تحقق اهداف این طرح مردم هستند و دولت با اعتبارات خود به تنهایی نمی تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند.
وی گفت: مجموع درآمد استانی خراسان رضوی 10 هزار میلیارد ریال است که اگر برای کل استان تقسیم شود رقم بسیار ناچیزی برای سرمایه گذاری خواهد ماند در حالی که اگر مجموع 190 هزار میلیارد ریال پس اندازهای مردمی برای تولید، اشتغال و کارآفرینی سرمایه گذاری شود، موجب تحول بسیار و رونق اقتصادی و اشتغال می شود و باید با تقویت و حمایت از معین های اقتصادی در توسعه استان نقش آفرین بود.
جعفری با اشاره به اینکه اولویت نخست خراسان رضوی اشتغال و کارآفرینی و رفع معضل بیکاری است، افزود: تجمیع سرمایه های خرد در قالب بنگاههای اقتصادی و در مسیر اشتغال و رونق اقتصادی موجب سرعت بخشی در رفع این معضل می شود.
وی با تاکید بر افزایش نظارت بر قیمت کالاها و خدمات و جلوگیری از تورم اظهار داشت: باید مانع از سوء استفاده برخی اشخاص از فضای موجود شد.
وی گفت: مسئولان بخشهای مختلف باید خدمات و عملکرد دستگاههای اجرایی تابعه خود و عملکرد نظام جمهوری اسلامی و دولت را برای مردم بیان کنند و مدیران باید بدون واسطه با مردم ارتباط داشته باشند.
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات پر شور و باشکوه با مشارکت حداکثری مردم طی سالجاری در این استان فراهم است و هیچ دغدغه ای از این نظر وجود ندارد و فرمان 18 بندی رهبر معظم انقلاب در دستور کار مجریان انتخابات قرار دارد و از 18 مرحله برگزاری انتخابات دو مرحله را پشت سر گذاشتیم و تا مرحله رای گیری 16مرحله باقی است.
وی اظهار داشت: ایران با برگزاری 37 انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دموکراتیک ترین کشور منطقه است و به طور متوسط سالی یک بار انتخابات در کشور در حوزه های مختلف با کمال امنیت برگزار شده و دشمنان اسلام به دنبال این هستند که در داخل و خارج معیشت را با مشارکت مردم گره بزنند که با هوشیاری مردم موفق نمی شوند.
وی گفت: وجود آسیبهای اجتماعی زیبنده استان خراسان رضوی نیست و این قابل قبول نیست که این استان در حوزه طلاق رتبه نخست کشور را داشته باشد و باید از همه ظرفیتها برای کاهش این آسیبها بهره گرفت.
جعفری افزود: این زیبنده خراسان رضوی نیست که تنها 610 هزار پرونده فقط در حوزه تهدید و تخریب داشته باشد و افزایش معضلاتی مانند پرخاشگری و نزاع را باید با فرهنگ صبر و متانت و حقوق شهروندی کاهش داد.
وی اظهار داشت: با اجرای قانون بازنشستگی، یک سوم فرمانداران از گردونه خدمت خارج شدند و بیش از یکصد فرماندار در وزارت کشور در دستور کار بررسی و انتصاب قرار گرفتند.
وی گفت: در حوزه انتصابات فرمانداران از مشاوره نمایندگان بهره می گیریم و در برخی شهرستانها بنا به شرایط خود نفرات خاص را معرفی می کنیم و در خواف به دلیل اهمیت ویژه و به دلیل آنکه فرمانداری درجه یک استان است به دنبال انتخاب گزینه ای به عنوان فرماندار بودیم که دیدگاه نخست وی مسائل اقتصادی باشد.
در این مراسم حسین سنجرانی به پیشنهاد علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و تایید و ابلاغ وزیر کشور به عنوان فرماندار خواف معرفی شد.
شهرستان خواف از ابتدای شهریور سال گذشته با پایان یافتن ماموریت محمدرضا پهلوان نژاد بدون فرماندار بود و در این مدت عبدالرضا سپهری به عنوان سرپرست در این جایگاه خدمت می کرد.
سنجرانی 52 سال سن دارد و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی و حدود 30 سال سابقه خدمت در مجموعه وزارت کشور است و مسئولیتهایی از قبیل بخشدار مرکزی خاش، فرماندار سرخس، مشاور و مدیر کل دفتر بازرسی و امور حقوقی و عملکرد، دفتر ارزیابی و رسیدگی به شکایات استانداری و مدیر کل حوزه استاندار سیستان و بلوچستان و دبیر هیات بازرسی و انتخابات دوره های هشتم و نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری این استان بخشی از سوابق کاری وی به شمار می رود.
عبدلرضا سپهری نیز به عنوان بخشدار بخش سنگان خواف معرفی شد.
مرکز شهرستان 140 هزار نفری خواف با 123 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در 267 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است.
2095/6053

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/171483/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد

صدور 25500 کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی

هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است

هنر پنالتی زدن: راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در اتحاد

کیفیت هوای مشهد ناسالم شد

جنگل‌زدایی وسیع با جاده‌سازی‌های غیرقانونی

نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه

گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه

پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

کسب مهارت 20 هزار و 720 نفر در خراسان شمالی

آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از 400 نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری

پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی

زلزله «روداب» سبزوار خسارتی نداشت

219 انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد

واکنش ایلان ماسک به حمله اسرائیل به ایران/ به سمت هم‌موشک پرتاب نکنیم!

آغاز از سرگیری آسفالت محلات بجنورد

گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد

چگونه سلول های سرطانی را از بین ببریم؟/ ویدئو

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

استخراج 2 امتیازی سپاهان از معدن زغال‌سنگ

31 میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی

رقابت 1205 نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی

وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز جمعه 31 فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت

وقوع زلزله در سبزوار

شناسایی بیش از 200 انشعاب غیر مجاز آب در خواف

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

کاشت درخت در دل بیابان‌های روستای همت آباد توسط همیار طبیعت + فیلم

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)

اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در این شهر

زمین لرزه 4 و دو دهم ریشتری در روداب

اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در سبزوار

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

144 متخلف زیست محیطی دستگیر شدند

زلزله 4.2 ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید

نا سالم بودن هوای کلانشهر مشهد؛ 31 فروردین

زلزله 4.2 ریشتری «روداب» سبزوار را لرزاند

زلزله 4/2 در «روداب» خراسان رضوی

دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

زلزله 4.2 ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند

کشف فسیل یک مار باستانی در هند که احتمالا بلندتر از یک اتوبوس بوده و یک تن وزن داشته است

دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند