پیام خراسان

آخرين مطالب

جریان نخبگان و دانشجویی گره‌ها را باز می‌کند سياسي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - بیرجند - مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید تلاش کنیم از جریان نخبگان و دانشجویی که گره‌ها را باز می‌کند، جا نمانیم.

عظیم ابراهیم پور شامگاه دوشنبه در اولین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به اینکه دوران سخت پشت سر گذاشته می‌شود افزود: با تلاش نخبگان روزنه‌هایی باز می‌شود لذا خبرهای رو به رشد و امیدوارکننده‌ای در راه است.
وی بیان کرد: دنیا به شدت در تفکر انقلاب اسلامی آمیخته شده است و جریان نخبگان دانشجویی جهان با شعارهای انقلابی وجه اشتراک زیادی دارد.
مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانطور که در جریان جنگ طالوت و جالوت و کربلا عده‌ای که خلوص بیشتر داشتند، باقی ماندند و عده‌ای که امان نامه گرفتند از میدان خارج شدند؛ امروز در تاریخ انقلاب اسلامی نیز برخی امان نامه شهوت، ثروت، قدرت، شهرت، مدرک و حقوق‌های نجومی را گرفتند و گفتند حق مسلم ماست از همین رو هزاران میلیارد از بانک گرفتند که بین آنها ژن برتر هم بود.
وی افزود: این افراد را خدا در طول 40 سال از قافله انقلاب کنار گذاشت چون لیاقت مسیر انقلاب را نداشتند و تکلیف آنها معلوم است چون این آقازاده‌ها به جایی نمی‌رسند.
ابراهیم پور با اشاره به روحیه اخلاص که در زمان دفاع مقدس بین رزمندگان و فرماندهان وجود داشت گفت: آنها هیچگاه ذره‌ای از بیت المال را حق خود نمی‌دانستند و هدف همه اطاعت از رهبری بود.
وی اخلاص و اطاعت از امر خدا را لازمه استجابت دعا دانست و اظهار داشت: در 40 سال انقلاب کودتاهای متعدد رخ داد و شاهد فتنه‌های مختلف بودیم اما باز هم دشمن شکست می‌خورد و این از دعای کسانی است که خالصانه در جنگ مشارکت داشتند.
ابراهیم پور گفت: خدا 40 سال است انقلاب اسلامی را به برکت کسانی که سهم‌خواهی نکردند، نگه داشته است.
وی با اشاره به رشادت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی در جریان نبرد با داعش افزود: یکی از اهدافی که دشمنان در جریان فتنه‌های داخلی دنبال می‌کنند این است که این فرمانده شجاع را از مرزهای اسرائیل دور کنند، برای همین دشمنان انقلاب از آمریکا، اسرائیل، منافقان و غیره در جریان آشوب‌های داخلی با هم برنامه مشترک را دنبال می‌کنند.
مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه جنگ داعش جنگ با سوریه و لبنان نیست بلکه هدف آنها ایران است گفت: حاج قاسم و مدافعان حرم برای دفاع از حریم کشور بیرون مرز با داعش جنگیدند تا پای آنها به مرزهای ما نرسد.
وی با بیان اینکه برخی صحنه‌های انقلاب با جریان‌های زمان امام علی (ع) شباهت‌هایی دارد افزود: همانطور که امام علی (ع) برای حضور اشعث در میدان جنگ دلایل خاص داشت، اگر برخی در نظام سمت و مسؤولیت دارند نه اینکه لیاقتشان است، بلکه باید نگه داشته شوند که دشمن آنها را به کار نگیرد.
ابراهیم پور افزود: برخی تدابیر رهبری حکم آن بعدا معلوم می‌شود لذا فتنه 98 پاس و گل افرادی همچون عمر و عاص و اشعت‌ها به هم است پس خیلی باید مراقبت کنیم.
وی گفت: نباید بگوییم تمام شد بلکه بحث جدی‌تر از اینها است و آمادگی می‌خواهد؛ چون سلطنت طلب‌ها هرچه توان دارند از گروهک‌های منافق، وهابیت، بهائیت، سلبریتی‌ها و از آدم‌هایی که در سفارتخانه‌های اروپا هستند همه را جذب کردند، وسط آوردند و پشت همه این گروه‌ها صهیونیست و آمریکا است.
مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: فتنه را پشت سر می‌گذاریم و دوران سختی است ولی اگر تفکر انقلابی نداریم فقط با عشق وطن اینجا باید با هم یکدست باشیم.
وی با بیان اینکه برای شکست فتنه‌ها نیاز به اتحاد داریم اضافه کرد: در این میان ملت، دولت و مجلس همه با هم باید اتحاد داشته باشیم پس اصولگرا ،اصلاح‌طلب، راست و چپ نداریم.
ابراهیم پور گفت: تندرو، کندروها و همه این اسامی را باید کنار بگذاریم و فقط انقلابی و غیرانقلابی از هم می‌توانند جدا باشند.
وی با اشاره به شاخصه انقلابی بودن از دید مقام معظم رهبری گفت: در آستانه انتخابات مجلس باید دید که چه کسی انقلابی است و از دید رهبری شخص انقلابی طرفدار مردم محروم و دردمند بوده نه کسانی که طرفدار حقوق‌های نجومی و سرمایه‌داری هستند.
مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی افزود: خارج از لیست اصولگرا و اصلاح طلب الان وقت اتحاد است و هرچه تفکر انقلابی داریم باید برای حفظ نظام بکار گیریم.
وی با اشاره به نمود انقلابیون در حوادثی مانند سیل و زلزله اظهار داشت: کسانی که در این جریان‌ها خالصانه خدمت می‌کردند انقلابی هستند، نه برخی سلبریتی‌ها که با پرواز نیم روزی می‌آمدند و برمی‌گشتند پس اینها را باید کنار بگذاریم.
وی گفت: دانشجویان در مسیر انقلاب باید مراقبت‌ زیاد داشته و گوش به فرمان رهبری باشند زیرا فتنه‌ها بخشی از عملیات کف میدان است و باید تلاش کنیم با معنویت و حرکت در مسیر ائمه اطهار، خود را از فتنه جدا کنیم.
برچسب‌ها
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانشگاه شهدا خراسان جنوبی

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/192853/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ارسال 2200 تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

ارسال 2200 تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از 10دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در 2دقیقه دود شد!

طرح آرامش در نیشابور اجرا شد

خزعلی: بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه

مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور

حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد

5 واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد

راهپیمایی مردم نیشابور، سبزوار، بردسکن و درود

واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است

دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه

برخورد شدید 3 دستگاه پراید در جاده قدیم نیشابور

راهپیمایی حمایتی مردم گرمه از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم شهر تیتکانلو در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام

5 مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار

5 مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار

پلمب 5 واحد متخلف صنفی در مشهد

اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(31 فروردین 1403)

کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که 202 میلیون سال قبل وجود داشت/ ویدئو

راهپیمایی مردم شهر صفی‌آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان

ببینید | شعرخوانی آرزو سبزوار قهفرخی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در شب هشتم رقابت سرزمین شعر

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب بردسکن

واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد

عملیات "وعده صادق" نمایش قدرت نظامی ایران بود

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا

دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان

آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد

واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت 5 نفر شد

دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه

راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی

هوا تا 2 روز دیگر آرام است

حمایت نمازگزاران اهل سنت شهر اسدیه شهرستان دارالتقریب درمیان از عملیات تنبیهی وعده صادق

حمایت اهل سنت اسدیه از عملیات تنبیهی وعده صادق

راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم

نگاهی به نقش موسیقی ایرانی در آوا‌ها و نوا‌های مذهبی

عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده و اعجاب انگیز بود

نباید با بانوان در معابر برخورد شود

عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود

راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس

رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است

خروش نمازگزاران خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق