پیام خراسان

آخرين مطالب

دشمن به دنبال حاشیه‌سازی برای کاهش درد سیلی است سياسي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - بیرجند - معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی گفت: دشمن امروز به دنبال حاشیه‌سازی برای کاهش درد سیلی است چون در نخستین وضعیت تصور نمی‌کردند جمهوری اسلامی ایران انتقام بگیرد.

محمد نوفرستی روز پنجشنبه در دوازدهمین یادواره شهدای ورزشکار استان خراسان جنوبی و شهید شاخص مرتضی بصیری‌پور (اولین شهید مدافع حرم استان) در بیرجند افزود: برای همپیمانان آنها که شاید تصور می‌کردند که سامانه‌های آمریکایی از آنها دفاع می‌کند فهمیدند که این سامانه از پادگان خود آمریکایی‌ها هم نمی‌تواند محافظت کند.
وی گفت: این پیام در انتقام سخت مخابره شد هرچند بعضی به دنبال عوض کردن اصل موضوع هستند، هیچ کدام از کشته‌های آمریکایی نمی‌تواند خون حاج قاسم را جبران کند و به قول سید حسن نصرالله حتی خود ترامپ جای بند کفش حاج قاسم را نمی‌گیرد اما این سیلی همانطور که در گام نخست انقلاب و طوفان شن در صحرای طبس موجب قطع حضور آمریکا در ایران بود این سیلی هم در ابتدای گام دوم انقلاب زمینه سازی نابودی آمریکا و اخراج آمریکا از منطقه را نوید می دهد.
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی اظهار داشت: امروز به ولایت‌مدارانی از جنس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیاز داریم که خود را سرباز ولی بدانند و به سخنان ایشان باور قلبی داشته باشند.
وی بیان کرد: یکی از ویژگی های منحصر به فرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت بودن و ذوب در ولایت بودن است و این شهید بزرگوار در مقابل ولایت خود را سربازی بیش نمی‌دانست.
نوفرستی افزود: در شرایط کنونی هم نیاز به سربازانی از جنس حاج قاسم داریم که اگر مقام معظم رهبری می‌فرمایند که رفع مشکل مردم در ژنو و نیویورک نیست تحلیل بر تحلیل معظم له ارائه نکنند بلکه باور قلبی به سخنان ایشان داشته باشند.
وی یادآور شد: رفع مشکلات مردم به دست جوانان غیور ایرانی است و امروز نیاز به سربازانی در عرصه سیاسی برای ولایت داریم که بتوانیم همانطور که دستارود های بزرگی در عرصه بین المللی و منطقه ای رقم زده‌ایم در حوزه اقتصادی و سیاسی هم رقم بزنیم و امیدواریم به برکت خون شهید سلیمانی عرصه‌ای رقم بخورد که گام محکمی را در انتخابات پیش رو در مجلس شورای اسلامی برداریم.
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی بیان کرد: از سحرگاه سیزدهم دی ماه و ارتکاب جنایت بزرگ توسط آمریکایی‌ها تا این لحظه اتفاقات بزرگی رقم خورده و در حال رقم خوردن است اما دشمنان ما که در صحنه عمل شکست سنگینی رو متحمل شده اند با تغییر واقعیت‌ها در رسانه‌های خود به دنبال جبران این شکست بزرگ هستند.
نوفرستی گفت: باید ببینیم که چرا آمریکا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند باید به چهل سال قبل برگردیم در روزگاری که یک قمارباز در راس کاخ سفید بود و در زمانی که از انقلاب اسلامی ایران شکست سنگینی متحمل شد برای جبران این شکست به یک قمار بزرگ دست زد و رئیس جمهوری وقت آمریکا در یک قمار بزرگ برای جبران شکست، حمله به صحرای طبس را طراحی کرد تا در آستانه انتخابات بعدی از آن به عنوان برگ برنده استفاده کند اما برنده این قمار رییس جمهور وقت آمریکا نبود و کارتر به نام یک رییس جمهور چهار ساله در تاریخ آمریکا باقی ماند.
وی یادآور شد: در آغاز گام دوم انقلاب وقتی آمریکایی‌ها شکست‌های سنگینی در منطقه را متحمل شده بودند و در آستانه انتخابات در آمریکا یک قمارباز دیگر قمار بزرگی کرد تا بتواند در عرصه سیاسی به عنوان یک برگ برنده آن را عرضه کند و تصور می‌کرد که جمهوری اسلامی قادر به پاسخگویی نیست و فکر می‌کرد که مردم ایران از تصمیمات داخلی دولتمردان خود در قضیه بنزین و اعتراضات آبان ماه ناراحت هستند و این صحنه آنها را به اشتباه انداخت و 13 دی‌ماه این جنایت بزرگ را مرتکب و سردار سلیمانی که میهمان مردم عراق بود به دست این جنایت‌کاران به شهادت رسید.
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی گفت: همانطور که وعده الهی در صحرای طبس محقق شد به برکت خون حاج قاسم و یاران شهیدش این مکر هم خنثی می‌شود و آمریکا سیلی بزرگی را در سحرگاه 18 دیماه از فرزندان انقلاب خورد و هدف از این عملیات به هیچ عنوان گرفتن کشته از آمریکایی‌ها نبود، هرچند کشته‌های خود را پنهان کردند چون آمریکایی‌ها در صحنه های حساس همه رسانه های دنیا را بایکوت خبری می‌کنند.
نوفرستی افزود: رسانه های دنیا در اختیار جریان صهیونیستی هستند و در اتفاقات اخیر که در سحرگاه هیجدهم دی ماه رقم خورد سه رسانه در ابتدای کار، خبرهایی از انتقام منتشر کردند اما کمتر از 10 دقیقه این خبر را از خروجی خود برداشتند یعنی آمریکا همه رسانه های دنیا را مدیریت می‌کند اما پیام هدف‌گذاری جمهوری اسلامی چیز دیگری است و پیامش رسیده است.
وی اظهار داشت: تا دیروز می گفتند موشک هایی که ادعا می شود صحنه سازی و فتوشاپ است اما امروز مجبوردند خبرنگاران را در پایگاه خود راه داده و خسارت‌هایی که متحمل شده اند را به دنیا مخابره کنند و نخستین پیام این است که موشک ها فتوشاپ نبود و به وسط پادگان عین الاسد اصابت کرد.
وی یادآور شد: سامانه های کذایی آنها که می‌گفتند گنبدهای آهنین ایجاد کرده ایم پوشالی بود چون موشک‌هایی که به پایگاه آنها شلیک شد همه به هدف اصابت کرد و نتوانستند این موشک ها را از بین ببرند و این پیام منتقل شد و به فرموده مقام معظم رهبری سیلی خوردند.
در پایان مراسم بیانیه یادواره شهدای ورزشکار خراسان جنوبی قرائت و از خانواده 64 شهید ورزشکار استان تجلیل شد.
برچسب‌ها
خراسان جنوبی قاسم سلیمانی

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/202579/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

روند دمای هوا در خراسان جنوبی افزایشی است

1600 کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی لایروبی شد

دسترسی به اینترنت فوق پرسرعت در خراسان رضوی

تاثیر مناظرات صداوسیما در مشارکت مردم در انتخابات

توقیف کامیون حامل 17 هزار لیتر سوخت قاچاق در سرایان

کشف 7 هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند

ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو2024

انهدام باند سارقان در بیرجند

هوا رو به گرمی می‌رود

بازگشایی و لایروبی بیش از 1600 کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی

دستگیری 144 متخلف زیست محیطی در خراسان جنوبی

تجهیز40 هزار هکتار اراضی خراسان جنوبی به سامانه‌ نوین آبیاری

خراسان جنوبی، در جایگاه دوم انتشار اخبار مراکز صدا و سیما

پاکسازی و لایروبی 1600کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی

زنگ سلامت در مدارس خراسان شمالی نواخته شد

گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران/ آدم ربا به 10 میلیارد نرسید

هشدار درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا در صورت بازداشت ترامپ

فوت گردشگر گم شده در جنگل‌های ساری

مهار آتش سوزی یک مهمانپذیر در مشهد

بهره‌مندی 2 میلیون خانوار خراسان رضوی از اینترنت فوق پرسرعت

نکات مهم در انتخاب و رزرو مسجد در مشهد

توقیف تریلی حامل بیش از 500 کیلوگرم شیشه و هروئین در مرز تایباد

ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی/دمای هوا تا اواسط هفته در استان روند افزایشی دارد

اهدای اعضای بانوی بجنوردی به چهار بیمار نیازمند

استاندار خراسان رضوی از دسترسی به اینترنت فوق پرسرعت در این استان خبر داد

پیدا شدن جسد گردشگر گم شده در جنگل‌های ساری

جشنواره ورزش‌های بومی و محلی جام منتطران در مشهد

خط کشی 300 کیلومتر از راههای تایباد

تربت جام و تایباد بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان رضوی

برپایی 2 اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در مناطق محروم مشهد

قیمت انواع روغن بکر گیاهی در میادین و بازارهای میوه و تره بار

650 فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان طرقبه - شاندیز قطع شد

سراشیبی طلاق در خراسان شمالی با زبان آمار

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

معرفی برگزیدگان کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی

برتری خراسان جنوبی در اجرای سامانه‌های نوین آبیاری

کمک هزینه 118 میلیاردی برای بیماران صعب‌العلاج خراسان جنوبی

زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند | هزینه خدمات درمانی برای حجاج چقدر است؟

برداشت غیرمجاز سالانه 30 میلیون متر مکعب آب در خراسان‌شمالی

جهش حوزه بهداشت و درمان خراسان شمالی در دولت سیزدهم

تکمیل بیمارستان عطار نیشابور نیازمند 1600 میلیارد ریال اعتبار است

(تصاویر) مسابقات فوتشال در کلات

خدمت حدود 8 هزار جهادگر در ماه رمضان به مردم خراسان رضوی

فوت گردشگر ناپدید شده در جنگل‌های ساری