پیام خراسان

آخرين مطالب

/مهم‌ترین رویداد سینمایی استان/

معرفی فیلم‌های هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر مشهد فرهنگي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - در هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر مشهد، 17 فیلم در 6 سینمای مشهد اکران خواهد شد.

همزمان با هفتمین و آخرین روز از جشنواره فیلم فجر مشهد، فیلم‌های «دوزیست»، «مغز استخوان»، «روز بلوا»، «آبادان یازده 60»، «من می‌ترسم»، «بی‌صدا حلزون» «پدران»، «درخت گردو»، «قصیده گاو سفید»، «روز صفر»، «کشتارگاه»، «سه کام حبس»، «دشمنان»، «پسرکشی»، «لباس شخصی»، «مهدی که به دنیا آمد» و «کاتی و ستاره» در سینماهای هویزه، آفریقا، ویلاژتوریست، گلشن، اطلس و شهید اصغرزاده مشهد اکران خواهد شد. در ادامه به معرفی این فیلم‌ها می‌پردازیم.
«دوزیست»
«دوزیست»؛ فیلمی به کارگرانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی است. در این فیلم ستاره پسیانی، جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، الهام اخوان، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی، پژمان جمشیدی و مجید نوروزی به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه داستان فیلم دوزیست آمده است: «حمید: دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، می‌ره زیر دست و پا له می‌شه». این فیلم روز دوشنبه 21 بهمن‌ماه در سینما آفریقای مشهد در سانس 15 اکران خواهد شد.
«مغز استخوان»
«مغز استخوان»؛ فیلمی به کارگردانی حمیدرضا قربانی، نویسندگی علی زرنگار و تهیه‌کنندگی حسن پورمحمدی است. نوید پورفرج، جواد عزتی، پریناز ایزدیار، بابک حمیدیان، بهروز شعیبی، سیدعلیرضا میرسالاری و احمد ساعتچیان از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در خلاصه‌ این ‌فیلم آمده است: «الان مساله‌ شما چیه؟! می‌خواین بگین قانونی نیست؟! یعنی این‌جا همه‌چی همیشه قانونی اتفاق می‌افته؟! هممون درستیم؟! هیچکی هیچ غلطی نکرده تا حالا؟!:
«مغز استخوان» روز دوشنبه 21 بهمن‌ماه در دو سانس 17:30 و 20 به ترتیب در سینما آفریقا و پردیس سینمایی ویلاژتوریست اکران خواهد شد.
«روز بلوا»
«روزبلوا»؛ فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی است که محمدرضا تخت‌کشیان آن را تهیه کرده است. بابک حمیدیان، لیلا زارع، داریوش ارجمند، دیانا دهقان، ساغر قناعت، محمدعلی محمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی و پاشا جمالی از جمله بازیگران این فیلم هستند.
داستان «روز بلوا» در مورد استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است که ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود و خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد.
«روز بلوا» دوشنبه 21 بهمن‌ماه در دو سانس 20 و 22:30 به ترتیب در سینما آفریقا و پردیس سینمایی ویلاژتوریست اکران خواهد شد.
«آبادان یازده 60»
«آبادان یازده60»؛ فیلمی است به کارگردانی و نویسندگی مهرداد خوش‌بخت که حسن کلامی آن را تهیه کرده است. بازیگرانی هم‌چون علیرضا کمالی، حسن معجونی، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی، ویدا جوان، نادر سلیمانی، رضا مسعودی و یاسین مسعودی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در خلاصه این فیلم آمده است: «مردم غیور آبادان ... شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است». «آبادان یازده 60» روز دوشنبه 21 بهمن در سانس 22:30 در سینما آفریقای مشهد اکران خواهد شد.
«من می‌ترسم»
«من می‌ترسم»؛ فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی بهنام بهزادی است و الناز شاکردوست، امیر جعفری، ستاره پسیانی، پوریا رحیمی‌سام، مهران احمدی، میترا رفیع و... در آن بازی می‌کنند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بدیش اینه من وسط کلی شک‌ام که می‌خوام برم یا نه... ولی بدترش اینه که صدبرابرش مطمئنم نمی‌تونم بمونه.»
«من می‌ترسم» روز دوشنبه 21 بهمن در سانس 15 در پردیس سینمایی اطلس اکران خواهد شد.
«بی‌صدا حلزون»
«بی‌صدا حلزون»؛ فیلمی به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده، نویسندگی محمد رهگذر و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است. بازیگرانی از جمله هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی، محسن کیایی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری، بیژن بافکار، شیرین ولی‌پور و مجتبی شکری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این فیلم داستان زندگی زنی را که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است، روایت می‌کند. «بی‌صدا حلزون» روز دوشنبه 21 بهمن در سانس 17:30 در پردیس سینمایی اطلس مشهد و در سانس 20 در پردیس سینمایی هویزه اکران خواهد شد.
«پدران»
«پدران»؛ فیلمی به کارگردانی سالم صلواتی، نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیه‌کنندگی شهرام مسلخی است. بازیگرانی چون علیرضا ثانی‌فر، هدایت هاشمی، گلاره عباسی، مهشید ناصری، کیوان پرمر، مهدخت مولایی، نوید لایقی‌مقدم، سارینا ترقی، یوسف یزدانی، مرتضی خانجانی، شیدا مودب، سعید پورشعبانی، سعید باغانی و طالب عبداللهی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فیلم «پدران» حادثه دو نسل را رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد. این فیلم روز دوشنبه 21 بهمن در سانس 20 در پردیس سینمایی اطلس و سانس 17:30 در پردیس سینمایی هویزه مشهد اکران خواهد شد.
«درخت گردو»
«درخت گردو»؛ فیلمی است به کارگردانی محمدحسین مهدویان که فیلم‌نامه آن را ابراهیم امینی و حسین حسنی به رشته تحریر درآورده‌اند؛ سید مصطفی احمدی نیز وظیفه تهیه این فیلم را بر عهده داشته است. مهران مدیری، پیمان معادی، مینا ساداتی و مینو شریف از بازیگران این فیلم هستند.
داستان فیلم «درخت گردو» با الهام از ماجرایی واقعی، در خلال بمباران شیمیایی شهر سردشت شکل گرفته‌است. این فیلم روز دوشنبه 21 بهمن، سانس 22:30 در پردیس سینمایی اطلس اکران خواهد شد.
«قصیده گاو سفید»
«قصیده گاو سفید»؛ را بهتاش صناعی‌ها کارگردانی کرده و به همراه مریم مقدم و مهرداد کوروش‌نیا نوشته است، وظیفه تهیه آن نیز برعهده سیدغلامرضا موسوی بوده است. بازیگرانی از جمله مریم مقدم، علیرضا ثانی‌فر، لیلی فرهادپور، فرید قبادی، فرید ازقندی، امیر شریعت، ماهور احمدی، زهرا پرهون، ابراهیم گله‌دارزاده، سمیه برجی، مهدی پیله‌وری، ماندانا معزی‌پور، سمکو روشنی، ساچلی تاج‌بخش، آوین پوررئوفی و پوریا رحیمی سام در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
داستان این فیلم در مورد اعدامی است که اشتباهی صورت گرفته و حال هر یک از افراد متاثر از این اعدام به نحوی با این مساله دست و پنجه نرم می‌کنند.
«قصیده گاو سفید» روز دوشنبه 21 بهمن ماه در سانس 15 در پردیس سینمایی هویزه مشهد اکران خواهد شد.
«روز صفر»
«روز صفر»؛ فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و نویسندگی سعید ملکان و بهرام توکلی است که در آن بازیگرانی چون امیر جدیدی، ساعد سهیلی، تینو صالحی، محمدرضا مالکی، مهدی قربانی، رضا خدادادبیگی، محمدعلی راجپوت و ابوالفضل صفاری به ایفای نقش می‌پردازند.
«روز صفر» روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر است. این فیلم روز دوشنبه 21 بهمن در سانس 22:30 در پردیس سینمایی هویزه مشهد اکران خواهد شد.
«کشتارگاه»
«کشتارگاه»؛ فیلمی به کارگردانی عباس امینی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است که بر اساس فیلم‌نامه‌ای از عباس امینی و حسین فرخ‌زاده ساخته شده و محصول سال 1398 است. در این فیلم مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، حسن پورشیرازی، باران کوثری، حامد علی‌پور و مصطفی کمانی به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «رفیق: اینجا صلیب سرخی‌ها بهت می‌گن چیتا... امیر: چی ؟؟... رفیق: چیتا ... یوزپلنگ...».
«کشتارگاه» روز دوشنبه 21 بهمن ماه، سانس 15 در پردیس سینمایی گلشن اکران خواهد شد.
«پسرکشی»
«پسرکشی» فیلمی به کارگردانی محمدهادی کریمی، نویسندگی مجید برزگر و آرمان خوانساریان و تهیه‌کنندگی صادق یاری است که بازیگرانی چون ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان‌افشار، نسیم ادبی، فرخ نعمتی، لیلا اوتادی و گلوریا هاردی در آن ایفای نقش می‌کنند.
داستان این فیلم در دو دهه 40 و 70 می‌گذرد و داستانی معمایی از پیچیدگی‌های روابط خانواده‌ای است که به خاطر یک باور غلط، دهه‌ها دچار بحران هستند.
«پسرکشی» روز دوشنبه 21 بهمن ماه در سانس 17:30 پردیس سینمایی گلشن اکران خواهد شد.
«سه کام حبس»
«سه کام حبس»؛ فیلمی است به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سامان سالور است و بازیگرانی چون پریناز ایزدیار، محسن تنابنده، سمیرا حسن‌پور، متین ستوده، محمود نظرعلیان، یدالله شادمانی، محمد اشکان‌فر و علیرضا مهران در آن به ایفای نقش پرداخته‌لند.
«سه کام حبس» موضوعی ملتهب و متفاوت از زندگی‌های پیچیده امروز را روایت می‌کند. این فیلم روز دوشنبه، سانس 20 در پردیس سینمایی گلشن اکران خواهد شد.
«دشمنان»
«دشمنان»؛ فیلمی است به کارگردانی علی بخشنده که فیلم‌نامه آن را بردیا یادگاری به رشته تحریر درآورده و مجید برزگر آن را تهیه کرده است. رویا افشار، ندا جبرائیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی‌غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی، سعید آرمند و بردیا یادگاری در این فیلم حضور دارند.
در خلاصه این فیلم آمده است: «آدم فکر می‌کنه هر چی سن و سالش بالاتر میره قوی‌تر میشه اما نه، ما هر روز حساس‌تر می‌شیم؛ حتی بیشتر از وقتی که جوان بودیم تنهایی و غم و شادمانی رو حس می‌کنیم با یه فرق کوچیک، می‌دونی که منظورم چیه؟ و هر دو سکوت کردند».
«دشمنان» روز دوشنبه 21 بهمن در سانس‌های 22:30 در پردیس سینمایی گلشن و 17:30 در پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد اکران خواهد شد.
«لباس شخصی»
«لباس شخصی»؛ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امیرعباس ربیعی است که حبیب ولی‌نژاد آن را تهیه کرده است. توماج دانش‌بهزادی، مجید پتکی، مهدی نصرتی، مهیار شاپوری، ماه‌منیر بیطاری و روزبه رئوفی بازیگران این فیلم هستند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است که «بهترین حربه برای ضربه، دوستی است. چون پیچیدگی در سادگی اوست. به لباس شخصی‌ها بیشتر شک کن!».
«لباس شخصی» روز دوشنبه 21 بهمن ماه در سانس 15 در پردیس سینمایی ویلاژتوریست اکران خواهد شد.
«کاتی و ستاره»
فیلم «کاتی و ستاره» در ژانر کودک و نوجوان و به صورت انیمیشن، با کارگردانی رضا مجلسی و تهیه کنندگی بیتا منصوری ساخته شده است. نویسنده این فیلم امیر ثابت است و شهره قمر، آوا یونس نژاد، اصغر کهن قنبریان، حدیث نیکرو، دریا مجلسی، مریم شعبانی و محمد نوری بازیگران آن هستند.
فیلم قصه یک موجود فضایی است که از سیاره خود به زمین سفر می‌کند تا همزاد گمشده‌اش کاتی را بیابد.کاتی پیش از این برای یافتن زیباترین چیز به زمین آمده و به سیاره خود برنگشته است، کاتی وقتی به زمین می‌آید با دخترکی به نام ستاره جست‌وجویش را آغاز می‌کند ...
«کاتی و ستاره»، سانس 10 صبح در سینما شهید اصغرزاده مشهد اکران خواهد شد.
«مهدی که به دنیا آمد»
«مهدی که به دنیا آمد»، فیلمی به کارگردانی امیر مهدی حکیمی و حجت بامروت و تهیه‌کنندگی شاهین مزجی و امیرمهدی حکیمی است. این فیلم در بخش سمیرغ و سینمای خراسان اکران می‌شود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مهدی در خانواده‌ای ناشنوا به دنیا می‌آید. پدر و مادر او ناشنوای مطلق هستند. همین مسأله مشکلات بسیاری برای او به وجود می‌آورد. او برای حل این مشکلات تصمیم می‌گیرد تا پزشک شود. اما در یکی از سفرها اتفاقی برای او می‌افتد که تصمیم و مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. این تصمیم از او شخصیتی جدید و جستجوگری می‌سازد و او را برای مواجهه با سخت‌ترین بحران‌های زندگی‌اش آماده می‌کند.
«مهدی که به دنیا آمد» روز دوشنبه در سانس 20 در پردیس سینمایی هویزه مشهد اکران خواهد شد.
 

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/208883/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رتبه سوم خراسان جنوبی در اجرای سامانه‌های نوین آبیاری

رقابت 14 هزار و 900 داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور

توزیع بیش از 4 میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی

رقابت 14 هزار و 900 داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور سراسری

بیش از 650 هزار نفر در خراسان شمالی تحت پوشش بیمه سلامت هستند

نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در خراسان‌شمالی افتتاح شد

قم از امروز بارانی می‌شود

آتش سوزی جنگل های سکوتپه ساری خاموش شد

قیمت انواع روغن گیاهی در میادین تره بار

یادواره سردار شهید سیدمحمدحجازی در فریمان

کشف بیش از 5 کیلو گرم تریاک در شهرستان کاشمر

بهترین کود برای افزایش بار خیار

قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کوراش مردان کشور

معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب

برگزاری مسابقات فوتشال در بخش هزار مسجد شهر لایین شهرستان کلات نادری

اعزام بیش از 10 هزار زائر خراسانی حج تمتع از فرودگاه مشهد+ جزئیات

اعزام بیش از 10 هزار زائر خراسانی حج تمتع از فرودگاه مشهد

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

دستگاه های صدرنشین و قعر نشین تبدیل مجوزهای کاغذی را بشناسید

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

روند دمای هوا در خراسان جنوبی افزایشی است

1600 کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی لایروبی شد

دسترسی به اینترنت فوق پرسرعت در خراسان رضوی

تاثیر مناظرات صداوسیما در مشارکت مردم در انتخابات

توقیف کامیون حامل 17 هزار لیتر سوخت قاچاق در سرایان

کشف 7 هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند

ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو2024

انهدام باند سارقان در بیرجند

هوا رو به گرمی می‌رود

بازگشایی و لایروبی بیش از 1600 کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی

دستگیری 144 متخلف زیست محیطی در خراسان جنوبی

تجهیز40 هزار هکتار اراضی خراسان جنوبی به سامانه‌ نوین آبیاری

خراسان جنوبی، در جایگاه دوم انتشار اخبار مراکز صدا و سیما

پاکسازی و لایروبی 1600کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی

زنگ سلامت در مدارس خراسان شمالی نواخته شد

گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران/ آدم ربا به 10 میلیارد نرسید

هشدار درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا در صورت بازداشت ترامپ

فوت گردشگر گم شده در جنگل‌های ساری

مهار آتش سوزی یک مهمانپذیر در مشهد

بهره‌مندی 2 میلیون خانوار خراسان رضوی از اینترنت فوق پرسرعت

نکات مهم در انتخاب و رزرو مسجد در مشهد

توقیف تریلی حامل بیش از 500 کیلوگرم شیشه و هروئین در مرز تایباد

ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی/دمای هوا تا اواسط هفته در استان روند افزایشی دارد

اهدای اعضای بانوی بجنوردی به چهار بیمار نیازمند

استاندار خراسان رضوی از دسترسی به اینترنت فوق پرسرعت در این استان خبر داد

پیدا شدن جسد گردشگر گم شده در جنگل‌های ساری

جشنواره ورزش‌های بومی و محلی جام منتطران در مشهد

خط کشی 300 کیلومتر از راههای تایباد

تربت جام و تایباد بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان رضوی