پاسخگویی به 2250 تماس مردمی پیرامون کرونا در مشهد
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام خراسان - مشهد- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کارشناسان مبارزه با بیماریهای این دانشگاه طی روز گذشته پاسخگوی بیش از دو هزار و 250 تماس مردمی پیرامون پیشگیری از کرونا بودهاند.
دکتر حمید رضا رحیمی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور پاسخگویی به پرسشها و ابهامات فراوان شهروندان در خصوص ویروس کرونا سامانه تلفنی به شماره 31449449 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شده است که روزانه از ساعت هشت صبح تا 24 پاسخگوی شهروندان است.
وی اضافه کرد: طی روز گذشته بیشترین تماس مردمی حاصل شده در این ارتباط مربوط به نگرانی از داشتن علائم کرونا، طریقه استفاده از مواد ضد عفونی و لزوم استفاده از ماسک بوده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از شهروندان تقاضا میشود برای پاسخگویی به پرسشهای خود تلفن اورژانس 115 ویژه امدادرسانی به سوانح و فوریتهای پزشکی را اشغال نکنند.
رحیمی افزود: با توجه به نیاز جامعه و نگرانی مردم طبق هماهنگیهای انجام شده بناست شهرداری مشهد نیز سامانهای را برای مشاوره شهروندان در خصوص بیماری کرونا راه اندازی کند.
وی ادامه داد: به دنبال تماس وزیر بهداشت با تولیت آستان قدس رضوی دستورالعمل ویژهای برای تامین سلامت زائران و مجاوران رضوی پیرامون پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در حال تدوین است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلای به ویروس کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی گزارش نشده است.
بر اساس آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون 43 نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شدهاند و هشت تن تا کنون جان خود را از دست دادهاند.
برچسبها
ویروس کرونا مشهد آستان قدس رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
پروندهٔ خبری
کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارشها
-
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲:۱۰
-
۱۲ بازديد
-
ایرنا - خراسان رضوی
-
پیام خراسان
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/212379/