پیام خراسان

آخرين مطالب

امام جمعه بیرجند: نماینده برای نظارت بر اجرای قانون وکالت دارد سياسي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - بیرجند - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: نمایندگی، وکالت و وضع قانون در راستای قانون اساسی و نظارت بر اجرای قانون است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی سه‌شنبه شب در دیدار منتخبان مردم خراسان جنوبی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با همه مشکلات پیش روی ملت یکبار دیگر دست غیب الهی را مشاهده کردیم و حضور باشکوه مردم در انتخابات را شاهد بودیم.
وی افزود: از سال 1342 که برای نجات کشور و اسلام و مردم عزیز ایران، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی قیام کرد، شاهد مبارزه نابرابری از سوی استکبار بوده و هستیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی، عنایت پروردگار است خاطرنشان کرد: از روزی که دو نیم کره شرقی و غربی که در مقابل ایران اسلامی ایستادند و بعد از پیروزی انقلاب و در این 41 سال، بارها مشاهده کرده‌ایم هر زمان که نیاز بوده، دست غیب الهی بیرون آمده و بر سینه نامحرمان زده است.
وی گفت: زمانی که برای برگزاری کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدیم، چند گروه دیگر نیز آمده بودند که یک گروه از کشور آمریکا بود، مسئول آن گروه از نابرابری‌های آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی اظهار نگرانی می‌کرد که در پاسخ، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شما نگران جمهوری اسلامی نباشید؛ که این نشان از توکل به خداوند در مقابل دشمنانی است که به هیچ‌ قانونی پایبند نیستند.
وی با اشاره به اینکه آنچه در ایران انجام می‌گیرد همراه با یک جریانات سیاسی بیرونی و درونی است گفت: مسئله ترساندن مردم از حضور در صحنه‌ها تحت یک بیماری خاص هدفی بود که دشمنان آن را دنبال می‌کردند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: با همه تلاش‌های دشمن برای نیامدن مردم پای صندوق های رای اما مردم خراسان جنوبی در انتخابات بسیار خوب درخشیدند.
وی افزود: آن زمان که امام در تبعید بودند، فرمایشات ایشان با اوج موقعیت خود در جماران هیچ فرقی نمی‌کرد و این نشان‌ دهنده توکل کردن ایشان به خدا و عدم ترس از غیرخدا بود.
وی گفت: دشمنان به دنبال فتنه‌های گذشته و امسال خود قصد داشتند آن را به کیفیتی تا اسفندماه ادامه دهند تا مسئله انتخابات را حذف کنند اما آنچه روی داد برخلاف تصور آنها بود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همواره در آزمایش هستیم گفت: در طول 10 دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی افرادی بودند که در جهت انقلاب و اسلام برای مردم خدمت کردند و مواضع اسلام را تحکیم کردند اما افرادی نیز بودند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز نوکرها و کلفت‌های بیگانه هستند.
وی افزود: مردم با این همه شهدا، فداکاری‌ها و تحمل سختی‌ها، وکالت می‌دهند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی، دین، آیین و ارزش‌ها دفاع شود اما اگر حرام‌خواری صورت گیرد، دل‌ها قصی و افراد نوکر آمریکا می‌شوند و دنبال بیگانه می‌روند و این در حالی است که در شروع کارشان، قسم می‌خورند.
وی بیان کرد: متاسفانه کسانی هستند که از طریق این مردم شهید داده، وارد می‌شوند و به دنبال اهدافی دیگر هستند اما نتیجه این می‌شود که توفیق از آنها سلب می‌شود، سپس باطنشان آشکار و به سوی دشمن پناه می‌برند.
امام جمعه بیرجند گفت: تزی که از سوی منتخبان مردم بیان می‌شود، زیبا و براساس آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ما همواره موظف هستیم به آنها کمک کنیم، حال فرق نمی‌کند نماینده مجلس یا خدمتگزاران در همه جبهه‌های مقاومت باشند.
وی افزود: فردی که نماینده و مسئول می‌شود مانند سربازی است که دستش روی ماشه قرار دارد و به سمت دشمن شلیک می‌کند اما او عقبه دارد و باید به او کمک شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: وقتی نمایندگان ریسک می‌کنند و وارد بر صحنه می‌شوند و انواع مسائل را به جان می‌خرند، مسلما همکاری می‌خواهند که موظف هستیم با آنها همکاری کنیم.
وی اظهار داشت: ان‌شاءالله در گام دوم انقلاب باید شرایط تغییر کند و ما در صحنه عملی آرمان‌های خود را ببینیم و این مسئله‌ای دور از انتظار نیست.
وی افزود: ما فتنه‌گر نیستیم اما از فتنه نیز نمی‌ترسیم زیرا در همین فتنه‌ها است که دست غیب الهی همواره از آستین درمی آید و مسائل را به نفع انقلاب رقم می‌زند و آن جریان فرج کلی صاحب الزمان (عج) نیز در پشت همین فتنه‌ها است.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی برگزار و میزان مشارکت مردم استان در این انتخابات 66.13 درصد اعلام شد.
با اعلام رسمی نتایج شمارش آرای مردم در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف «حسین خسروی اسفزار» ، حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه حجت الاسلام «مجید نصیرایی» ، حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه «سلمان اسحاقی» و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه «مصطفی نخعی» با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان منتخب مردم انتخاب شدند.
برچسب‌ها
نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی سید علیرضا عبادی

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/212772/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد

مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی 116 درصد افزایش یافت

شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند

قیمت رانا به کانال 600 میلیونی بازگشت

یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

رایان گیگز در 50 سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود

محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی

جاری شدن سیل در بعضی از مناطق بردسکن

آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی

از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی163 نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی

خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به 16 نفر متاثر از سیلاب

قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ 12 میلیارد تومان ناقابل!

باران های رگباری بیرجند

مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد

آلزایمر ارزی دولتمردان

باران‌های رگباری در بیرجند

تولید 2 هزار و 600 متر مربع فرش درخراسان‌شمالی

آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت

دستاورد گواهی 30 درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها

جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی

تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها

بی‌توجهی راننده پژو در محور فرعی صفی‌آباد حادثه آفرید

کتاب شام برفی به چاپ نهم رسید

روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه

رقابت 15هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور

علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب

گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم

خانه‌ دار کردن مردم به سبک دولت سیزدهم

باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است

رشد 50 درصدی گردشگری در بخش «کَن»

صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود

جمع آوری 254 معتاد متجاهر در مشهد

شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است

بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد

آبگیری 3 میلیون و 950هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس

فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران

تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود

بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان

مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است

نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی

برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

(ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی

سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد