پیام خراسان

آخرين مطالب

از دست‌بوسی فوتبالی تا رعایت فاصله با خبرنگاران مشهدی ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - مشهد- اظهارات اخیر مالک باشگاه خصوصی شهرخودرو که خواستار فاصله گرفتن خبرنگاران از وی و بوسیده شدن دست سرمایه‌گذاران فوتبالی شده بود بازتاب بدی در جامعه ورزش خراسان رضوی و برای وی حاشیه‌ساز شد.

به گزارش ایرنا، پس از استعفای مجتبی سرآسیایی سرمربی بومی شهرخودرو هواداران مشهدی با حساسیت بیشتری بازی 21 تیرماه این تیم با سایپا را دنبال می‌کردند هر چند در آن دیدار شهرخودرو به بازی مسلط بود و در دقیقه هشت به گل برتری دست یافت اما در نهایت یک دقیقه مانده به پایان بازی در وقت تلف شده گل تساوی را دریافت کرد و در عمل نتیجه تاسف باری را برای خود و هواداران رقم زد.
یکی از عکاسان ورزشی حاضر در ورزشگاه امام رضا(ع) نیز با تمرکز به رفتارهای فرهاد حمیداوی، واکنشهای مالک شهرخودرو در یک دقیقه پایانی این دیدار را ثبت و همراه با برخی انتقادات در پیج اینستاگرامی خود منتشر کرد.

پیام خراسان


چند روز بعد در مراسم معرفی سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی جدید شهرخودرو، حمیداوی خطاب به عکاسان و خبرنگاران حاضر گفت: من از خبرنگاران و مخصوصا عکاسان خواهش می‌کنم عقب تر بروند، چون شما که ما را می‌خواهید دو دقیقه دیگر بفروشید، لطفا عقب‌تر بروید بعد من را بفروشید.
وی با اشاره به انتشار تصاویر وی در دقیقه پایانی بازی با سایپا در یک پست اینستاگرامی گفت: من با عکاسی صحبت می‌کنم که سه روز قبل از من پست گذاشته است، به شماها (سایر خبرنگاران) بی‌احترامی نمی‌کنم و مخلص همه هستم اما نمی روم پست بگذارم، من به عنوان فرهاد حمیداوی رودررو می‌جنگم.
وی به طور تلویحی به فعالیت خود به عنوان سرمایه‌گذار بخش خصوصی در باشگاه شهرخودرو اشاره و بیان کرد: اگر کسی در شهر من این کار (تیم‌داری فوتبال) را بکند می گویم دستت را بده تا ببوسم، لذا خبرنگاران عقب بروند تا صحبتهای خصوصی ما انجام شود.
پس از این رویداد خبرنگاران و عکاسان حاضر، زمین تمرین تیم شهرخودرو را به نشانه اعتراض به این سخنان ترک کردند.
به دور از حاشیه باید به دنبال سهمیه آسیایی بود
دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی با اشاره به حواشی اخیر تیم شهر خودرو گفت: حاشیه‌های هفته پیش، تیم شهرخودرو را از مسیر موفقیت دور کرد و تمام اجزای فوتبال استان باید ضمن احترام به یکدیگر تلاش کنند نماینده خراسان رضوی بار دیگر به سهمیه آسیایی دست پیدا کند.
محسن حیدری با اشاره به عدم موفقیت تیم فوتبال شهرخودرو در دیدار اخیرش مقابل پارس جنوبی جم و ابراز ناراحتی از شکست 2 بر یک مقابل این تیم افزود: عوامل و علل مختلفی در این ناکامی می‌تواند دخیل باشد و حواشی پیش‌آمده برای تیم در چند وقت اخیر نیز بدون تاثیر نبوده است.
وی ادامه داد: امیدواریم باشگاه شهرخودرو خراسان بتواند با اعمال مدیریتی قوی‌تر، هرچه زودتر به مسیر موفقیت پیشین خود بازگردد و این شرایط را پشت سر بگذارد.
مواجهه حمیدوای با خبرنگاران قابل توجیه نیست
دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی با اشاره به حواشی پیش آمده در جریان مراسم معارفه سرمربی جدید شهرخودرو گفت: اولویت نخست ما پرهیز از ایجاد حاشیه برای تیم، پیش از دیدار با پارس جنوبی جم بود و پیوسته درصدد بودیم که آرامش بازیکنان و کادر فنی برهم نخورد چراکه شرایط شهر خودرو حساس است و همه باید کمک کنیم این تیم، همچنان مدعی کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا باشد.
حیدری افزود: حال با اتمام بازی یادآوری چند نکته خالی از لطف نیست. نخست اینکه مجموعه اهالی و علاقه‌مندان فوتبال استان باید قدردان تلاش‌ها و خدمات حمیداوی، به عنوان مالک باشگاه باشند و خواهند بود ولی نحوه مواجهه ایشان با اصحاب رسانه به هیچ عنوان قابل قبول و قابل توجیه نیست.
وی با بیان این که انتقاد منصفانه و سازنده مایه رشد و اعتلای هر مجموعه می شود و باید قدردان منتقدان باشیم اضافه کرد: یکی از عکاسان انتقادی را مطرح کرده که ممکن است خیلی از جامعه فوتبال و اهالی رسانه نیز با وی هم‌عقیده باشند و شاید عده‌ای هم مخالفت داشته باشد.
دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی گفت: نحوه برخورد مالک باشگاه با این عکاس و خبرنگاران حاضر در مراسم معارفه مایه تعجب همگان بود و این نوع مواجهه و رفتار به هیچ وجه در شان شهر امام ‌رضا(ع) و مالک باشگاهی ورزشی نیست. فضای مدیریتی مناسب‌تری می‌توانست شکل بگیرد و می شد با سعه صدر در مقابل منتقدان حاضر شد.
حیدری افزود: جامعه فوتبال استان خراسان رضوی از حمیداوی انتظار دارد که خویشتن‌داری بیشتری از خود نشان دهد و نقش تاثیرگذار و همراهی و همکاری اصحاب رسانه را از زمان آغاز فعالیت باشگاه شهرخودرو فراموش نکند.
و با بیان اینکه رفت‌وآمدهای اخیر و عدم ثبات در کادر فنی باشگاه یکی از گلایه‌های جدی فوتبال‌ دوستان و مدیران و مسوولان استانی است اضافه کرد: در کنار تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی، با حمایت و پشتیبانی همین افرادی که امروز ممکن است برخی از آن‌ها منتقد باشند، تیم شهر خودرو به آسیا راه پیدا کرد و شهرخودرو آن گونه که باید در عرصه فوتبال ملی و آسیا شناخته شد پس یک انتقاد نباید این گونه فضا را دگرگون کند.

پیام خراسان

شهرخودرو متعلق به خراسان است
دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: بر همگان روشن است که شهرخودرو، باشگاهی خصوصی است و جامعه فوتبال نیز قدردان تلاش‌های مالک این باشگاه هست ولی باید توجه داشت که این تیم متعلق به مردم خراسان رضوی نیز هست و در برهه‌های حساس زمانی، همین هواداران و مجموعه مدیریتی استان در کنار تیم حاضر شدند و به کسب موفقیت‌های مختلف کمک کردند.
حیدری برخی جملات به کاربرده شده خطاب به اهالی رسانه در روز معارفه کادر فنی را نامناسب خواند و افزود: امیدواریم با دلجویی از جامعه رسانه، بتوان وفاق و همدلی که پیشتر نیز شاهد آن بودیم محقق شود و رسانه‌های محترم نیز به مجموعه فوتبال استان کمک کنند تا بتوانیم برای دومین سال پیاپی سهمیه آسیایی را کسب کنیم.
انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی: با همه بی مهری‌ها پای تیم مردم مشهد می‌ایستیم
انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان نیز در این رابطه بیانیه ای صادر کرد و حمایت از نماینده استان در آستانه بازی مهم این تیم در لیگ برتر را بر خود لازم دانست و اعلام کرد: مقابل مواضع تند مالک باشگاه شهر خودرو سکوت می‌کند تا باعث بر هم خوردن آرامش کادر فنی و بازیکنان نشود.
در ادامه این بیانیه آمده است: انجمن، دفاع و حمایت از اعضای خود یعنی خبرنگاران و عکاسان شریف را وظیفه خود می‌داند، کما اینکه دفاع از حق شهروندی مردم نجیب مشهد را نیز وظیفه ذاتی و اصلی هر خبرنگار و عکاسی می‌داند که از جانب مردم ماموریت دارد تمام اتفاقات را برای اصلاح امور رصد کند.
" انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی با ذکر این که مردم شریف مشهد جز پابوسی ولی نعمتشان، امام مهربانی ها، سر مقابل هیچ احدی خم نکرده‌اند یادآور می شود که امتیاز باشگاه شهر خودرو متعلق به استان بزرگ خراسان رضوی است و منت هیچ مالک و مستاجری بر سر مردم خطه خورشید بابت حضور این تیم در لیگ برتر و آسیا نیست و این انجمن به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه حق نقد و بررسی شرایط تیم را در هر شرایطی برای خود قائل است و بی احترامی به اعضای خود را حین انجام وظیفه از سوی هر فردی بی احترامی به مردم و افکار عمومی دانسته و آن را محکوم می‌کند."
این بیانیه می افزاید: مالک محترم باشگاه بداند رسانه‌های خراسان رضوی برای موفقیت تیمی که متعلق به مردم این استان است می جنگند و ایشان باید و حتما پاسخگوی بی حرمتی به مردم و اهالی رسانه باشد، نباید از یاد برد این تیم در کنار حضور مجموعه شهر خودرو با مساعدت‌های استانداری، تربیت بدنی آستان قدس رضوی، هیات فوتبال، شهرداری و حمایت‌های هواداران و رسانه های استانی در روزهای سخت موفق به صعود به آسیا شد.
در پایان این بیانیه تاکید شده است: در روزهای پایانی و حساس لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا، با همه بی مهری هایی که اخیرا از سوی مالک غیر بومی باشگاه انجام شده است در کنار هم برای سربلندی تیم خراسان بزرگ جلوی بدخواهان می‌ایستیم.
برچسب‌ها
سهراب بختیاری زاده مشهد آستان قدس رضوی فرهاد حمیداوی

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/250709/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد

استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد

شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

پرداخت تسهیلات به 534 طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

جذب نزدیک به 40 قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی

نوجوان 16 ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد

کشف بیش از 8 کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

زائرسرای «کرامت 2» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد

راه‌اندازی 4 نیروگاه خورشیدی در سال جدید

بهره برداری از زائرسرای «کرامت 2» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد

42 مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

بدل‌اندازی 2 مرد به طلافروشان شهر شیروان

نشستی دربارۀ ابن‌سینا و مکتب فلسفی اصفهان

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

احیای بیش از 300 کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود

تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه

کشف 3 هزار لیتر سوخت قاچاق از 10 خودرو

امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند

راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!

رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد

توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است

افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

کشف 24 فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات

فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است

مسدود شدن راه ارتباطی 50 روستا در بم

تشکیل رنگین کمان در آسمان بردسکن

احیای گلابگیری باغ دولت‌آباد یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

عجیب‌ترین مجسمه؛ بزبز قندی محجبه در شهر کتاب؟! | تصویر

میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

نرخ مصوب انواع میوه اعلام شد؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشید!

نخستین برات الکترونیکی صادر شد

پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن

سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات

عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو 2024 تهران

تفاهم‌نامه فیبررسانی به منازل و کسب و کارها در بیرجند امضا شد