پیام خراسان

آخرين مطالب

معرفی بهترین سریال های خارجی کمدی + عکس (قسمت اول) فرهنگي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - این مطلب قصد داریم شما را با بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون از انیمه های کلاسیک تا هجویه های اجتماعی و کمدی های سیاه هوشمندانه آشنا کنیم
سریال های کمدی برتر تاریخ تلویزیون؛ از The Good Place تا South Park
وقتی به اطرافمان نگاه می کنیم با اطمینان می توانیم بگوییم که دنیای تلویزیون تاکنون هیچ وقت به این اندازه قوی نبوده است. با درام های تحسین شده ای که هر روزه منتشر می شوند و سرویس های استریمینگی که دسترسی آسان به هزاران کلاسیک کمتر دیده شده را ممکن ساخته اند، به نظر می رسد که اکنون در عصر طلایی جدید تلویزیون زندگی می کنیم. یکی از پرطرفدارترین و پربیننده ترین ژانرهای تلویزیونی ژانر سریال کمدی است که بخش قابل توجهی از سریال های تلویزیونی را به خود اختصاص می دهد و هر سال بر جذابیت و اعتبار آن افزوده می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون آشنا کنیم؛ از انیمه های کلاسیک تا هجویه های اجتماعی و کمدی های سیاه هوشمندانه.
The Good Place
یکی از تازه ترین سریال هایی که راه خود را به فهرست بهترین سریال های کمدی باز کرده سریال The Good Place است. این سریال که چهارمین فصل آن نیز در سرویس نتفلیکس منتشر شده توانسته بینندگان و طرفداران بسیاری را به خود جلب کند.

پیام خراسان

سریال جای خوب The Good Place
The Good Place که به خاطر شوخی بامزه و هوشمندانه، دیالوگ های تصویری (از جمله استفاده بسیار جذاب از سانسور) و ورود به فضاهای موضوعی بزرگی مانند اخلاقیات، دین و فلسفه مورد توجه قرار گرفته داستان زنی تازه فوت کرده به نام النور با بازی کریستن بل را روایت می کند که بعد از احراز اشتباه هویتش از بهشت سر در می آورد. The Good Place داستان مداوم هوشمندانه و طنزآلودی در فضای زندگی پس از مرگ است که نمونه اش را تاکنون ندیده اید. جدید، هوشمندانه و تغییر دهنده ژانر، این سریال جایگاهی ویژه در میان بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون دارد.
BoJack Horseman
یکی دیگر از سریال های تازه منتشر شده این فهرست، BoJack Horseman کار خود را به عنوان تازه ترین سریال در زمینه سریال های کارتونی خشن و جنجالی آغاز کرد که بهترین گزینه برای طرفداران کارتن های بزرگسالانه South Park و Family Guy به نظر می رسید. بعد از چند فصل، این سریال بار دیگر خود را به عنوان یکی از هوشمندانه ترین، بالغ ترین و جذاب ترین سریال های تلویزیون به اثبات رساند.

پیام خراسان

سریال خارجی بوجک هورسمن
BoJack Horseman به موضوعاتی مانند افسردگی، اعتیاد، دوستی و بدترین و بهترین چیزهایی که در زندگی وجود دارد می پردازد و بدین ترتیب توانست جایگاهی ویژه در میان شجاعانه ترین و تاثیرگذارترین درام های کمدی تاریخ تلویزیون به دست آورد. BoJack Horseman پر از برداشت های تازه نسبت به فراز و فرودهای زندگی بوده و با صداپیشه های با استعدادی مانند آرون پال، آلیسون بری و ایمی سداریس کار خود را به پایان رسانده و جایگاه خود را به عنوان یکی از کلاسیک های آینده ژانر درام کمدی تثبیت کرد.
Episodes
اگر چه ظاهر این سریال طوری است که به یک داستان با شانس موفقیت اندک می ماند اما مشخص شده که بازی گرفتن از مت لبلان در نقش نسخه ای مغرور و داستانی از خودش در درام کمدی که ژانر کمدی بریتانیا و ایالات متحده را به یک اندازه در خود دارد ایده بسیار خوبی بوده است.

پیام خراسان

درام کمدی اپیزودها
سریال Episodes با تمرکز بر روی دو نویسنده بریتانیایی موفق که برای ساخت درام کمدی موفقی برای مخاطبان آمریکایی به هالیوود نقل مکان می کنند، از لبلان به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و از ایده سلبریتی بودن بازیگر اصلی سود می برد. برای این نقش، لبلان برنده جایزه گلدن گلوب نیز شده و بهترین بازی خود پس از دوران سریال Friends را انجام داده است. در طول پنج فصل کوتاه اما جذاب، تمزین گریگ و استفان مانگان، دو نویسنده مشهور بریتانیایی ژانر کمدی، نیز به اندازه بازیگر اصلی سریال موفق بوده اند.
New Girl
مدت زمان زیادی طول کشید اما زویی دشانل بالاخره توانست نقش اصلی یک سریال خوب را بدست آورد و در مدت هفت فصل موفق از سریال New Girl که از 2011 تا 2018 منتشر می شد خوش درخشید، سریالی که باعث به شهرت رسیدنی جیک جانسون و مکس گرینفیلد نیز شد.

پیام خراسان

سریال کمدی دختر جدید
دشانل در این سریال کمدی نشق جس دی را بازی می کند، معلمی که خود را در رابطه هایی عجیب با چند مرد متفاوت و عجیب و غریب لس آنجلسی می یابد. علیرغم نویسندگی نسبتاً معمولی، هوشمندانه بودن و شخصیت های سریال New Girl باعث جذاب شدن سریال شده و هر اپیزود مخاطبان خود را غافلگیر می کند. روایت تند، شیرین و اغلب تاثیرگذار سریال علیرغم احمقانه بودن داستان باعث شده که تماشای چندباره سریال New Girl نیز خوشایند باشد.
Only Fools And Horses
سریال کمدی Only Fools And Horses در سال 2003 به پایان رسید اما به لطف شوخی های بدون تاریخ، شخصیت های متفاوت، سناریوهای خنده دار و دیالوگ ها و تک گویی های جذاب همچنان به عنوان یکی از بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون بریتانیا شناخته می شود.

پیام خراسان

سریال خنده دار فقط احمق و اسب
این سریال داستان دو برادر به نام های دل بوی و رادنی را روایت می کند که در تلاشی مثال زدنی برای پولدار شدن با مشکلاتی مواجه می شوند. Only Fools And Horses اکنون یک سریال کلاسیک بریتانیایی در نظر گرفته شده، جایگاه یک سریال کالت را دریافت کرده و چندین اسپین آف و حتی یک نمایش موزیکال نیز از روی آن ساخته شده است. با اپیزودهایی که این روزها همچنان هم پخش می شود، Only Fools And Horses در گذر زمان نیز موفق از آب درآمده و یکی از موثرترین و محبوب ترین سریال های تاریخ باقی مانده است.
Red Dwarf
یکی دیگر از بهترین سریال های درام کمدی بریتانیایی، سریال Red Dwarf تمامی کلیشه های ژانر را گرفته و به فضا ارتباط داده است. این سریال در واقع ماجراجویی های دیو لیستر را روایت می کند، کسی که از او به عنوان تنها انسان باقیمانده یاد می شود، که همراه با همراهان عجیب و غریبش فضایی را ایجاد کرده اند که تمامی مولفه های ژانر علمی تخیلی و درام کمدی را در خود دارد.

پیام خراسان

کمدی علمی تخیلی Red Dwarf
علاوه بر این، سریال Red Dwarf یکی از پربیننده ترین و پربحث ترین سریال های تاریخ تلویزیون است که جایگاه خاصی در فرهنگ عامه دارد. این سریال چنان پرطرفدار و محبوب بود که چندین دنباله پرهزینه از روی آن ساخته شد که تازه ترین آن ها The Promised Land نام داشت، سریالی که اوایل سال جاری منتشر شده و توانست جذابیت متفاوت فصول ابتدایی سریال Red Dwarf را بار دیگر تکرار کند.
Modern Family
سریال Modern Family که تاکنون 11 فصل از آن منتشر شده، درامی کمدی است که در قالب یک مستند هجوآمیز و بسیار هوشمندانه روایت می شود. این سریال محبوب داستان یک خانواده بزرگ، آشفته و ناکارآمد با جزییات کامل را روایت می کند و با جذابیت خاصی فضای روابط شخصی و خانواده را به تصویر می کشد. سریال کمدی Modern Family با استفاده از کلیشه های کلاسیک سناریوهای عجیب و غریب و غیرمحتمل و اضافه کردن مقداری درام که به هیچ وجه کار ساده ای نیست، برخلاف سریال های دیگر توانسته براحتی تمام این ویژگی ها را به تصویر کشیده و به شکلی موثر با هم ترکیب کند.

پیام خراسان

سریال خانواده امروزی
با فهرستی از بازیگران مستعد مانند تای بورل، سوفیا ورگارا، اد اونیل، جسی تایلر فرگوسن و سارا هایلند، سریال Modern Family یکی از بهترین سریال های تاریخ تلویزیون از لحاظ بازی بازیگران خود است که هر شخصیت این فرصت را دارد تا بتواند در نهایت حد ممکن جذاب و قابل باور باشد.
The IT Crowd
سخت است که بتوان یک سریال کمدی درام مشهور و قابل درکی در تلویزیون بریتانیا پیدا کرد که به اندازه سریال The IT Crowd پر از سکانس های جذاب و خنده دار باشد. با بازی کاترین پارکینسون، کریس اودود و ریچارد آیودی به عنوان سه عضو یک شرکت حوزه فناوری اطلاعات در لندن، این سریال یکی از پربحث ترین و هیستریک ترین کمدی های تاریخ تلویزیون است که هنوز هم صحنه ها و دیالوگ های آن بازگویی می شود.

پیام خراسان

سریال جذاب گروه آی تی
اگر چه در طول هفت سال تنها چهار فصل از این سریال منتشر شد اما The IT Crowd سریالی پر از دیالوگ های هیستریک و گفتگوهای نامتعارف اما جذاب است که با جراحات بد و تلفظ های نادرست اسامی در سر میز شام کامل می شد.
Parks And Recreation
اگر چه بعد از انتشار فصل اول با واکنش ها و نقدهای متفاوتی روبرو شد و بسیاری آن را نسخه ای ضعیف از سریال The Office دانستند، سریال کمدی Parks And Recreation در فصول بعدی خود نشان داد که سریال متفاوتی است و به همین دلیل نقدهای بسیار مثبتی نیز دریافت کرد.

پیام خراسان

پارک ها و تفریحات
تا حدود زیادی به لطف بازی های بامزه نیک آفرمن و ایمی پوهلر و نویسندگی جذاب و هوشمندانه، این سریال توانسته تا هفت فصل ادامه یافت و به یک سریال محبوب با جایگاه یک کالت کلاسیک تبدیل شود. این سریال ماجراجویی های بدفرجام مقامات محلی ایندیانا را روایت می کند که تلاش دارند شهرشان را به یک مکان بهتر تبدیل کنند که فضایی پر از خنده با شخصیت هایی قابل باور را ایجاد می کند. رشیدا جونز، عزیز انصاری و کریس پرت که در نقش های مکمل این سریال ظاهر می شوند باعث شده که سریال Parks And Recreation یکی از سریال های پرستاره تلویزیون بوده و شخصیت های متعدد نیز روایت های فراوان از زندگی افراد را تضمین کرده است.
South Park
تازه ترین فصل سریال کارتونی South Park که در اواخر سال 2019 منتشر شد، بیست و سومین فصل این سریال بود. تاثیر این سریال بزرگسالانه بر فرهنگ عمومی تقریباً بدون رقیب و بی سابقه است، سریالی که پخش آن از سال 1997 شروع شده و تاکنون شاهد انتشار بیش از 300 اپیزود و یک فیلم کامل بوده که نامزد جایزه اسکار نیز شده است. سریال South Park که روایت خنده دار، غیرمعمول و بسیار هیستریک چهار دانش آموز فراری از مدرسه است یکی از بهترین سریال های نسل حاضر به شمار می آید.

پیام خراسان

کارتون کمدی South Park
اما بیشتر از آن می توان این سریال را برداشتی تازه و شجاعانه در ژانر کمدی درام دانست که کلیشه های معمول این ژانر را با تزریق ژانرهای مختلف و طنز تلخ و سوررئال را تغییر دهد. وقتی پای میراث این سریال در دنیای بزرگ تر به میان می آید، تنها کافی است که به دیالوگ های پرطرفدار آن که در جامعه رد و بدل می شود نگاه کرد.
Friends
سخت است که بتوان در مورد بزرگی و محبوبیت سریال Friends از زمان شروع و حتی اکنون پس از به پایان رسیدنش صحبت کرد. با انتخاب شخصیت های کلاسیک و تم های تکرار شونده از روابط، دوستی آشکار و فراز و نشیب های زندگی، جای تعجب ندارد که Friends هنوز هم سریالی محبوب است.

پیام خراسان

سریال دیدنی دوستان
اگر چه این سریال در فصول پایانی کمی جذابیت گذشته اش را از دست داد اما هنوز هم سریالی مهم از لحاظ فرهنگی است که تماشای چند باره آن نیز جذابیت های خاص خود را دارد. به لطف بازی های بی نقص و متعهدانه، برخی سکانس ها و لحظات ماندگار و تاثیرگذار و لطیفه های فراوانش، سریال کمدی Friends همچنان سریالی پرطرفدار باقی خواهد ماند.
Scrubs
در دنیایی که سریال های پزشکی مانند سریال های خانوادگی طرفدار دارند، به لطف موفقیت سریال هایی مانند ER، Grey’s Anatomy و House، سریال Scrubs را می توان روحی تازه در کالبد هر دو ژانر دانست.

پیام خراسان

سریال کمدی پزشکی Scrubs
این سریال کمدی که هنوز هم بار عاطفی فضای خاص خود را حفظ کرده، توانست لحظات دردناک خود را با یک کمدی خاص و رویکردی هوشمندانه نسبت به داستان به تعادل بکشاند. سریال Scrubs پر از بازی های قوی و راضی کننده بوده و از یک نویسندگی خلاصه و الهام بخش نیز سود می برد چنان که می توانست جایگاه بهتری در این فهرست داشته باشد.
Futurama
موفقیت سریال کمدی Futurama به عنوان سریالی که بیش از هر عنوان دیگری در این لیست کنسل شده و بار دیگر از نو شروع شده، مرهون ترکیب منحصربفرد ژانرهاست. این سریال همزمان یک انیمیشن بزرگسالانه، یک سریال خانوادگی، یک سریال علمی تخیلی، دارای فضای هجوآمیز تاریک و بررسی رفتارها و تعاملات انسانی است که آن را به یک سریال کالت محبوب تبدیل کرده است.

پیام خراسان

انیمیشن فیوچراما
با ترکیبی از شخصیت های متنوع و ماجراجویی های عجیب و غریب فضایی، Futurama سریالی است که نمی توان از آن تقلید کرد. این سریال در ابتدا بعد از چهار فصل کنسل شد و بعد از ساخته شدن یک فیلم که مستقیم به بخش نمایش خانگی فرستاده شد، فصل پنجم نیز به آن اضافه شده و در نهایت پس از هفت فصل یک پایان موفق و احساسی را رقم زد.
Brooklyn Nine-Nine
یکی از جدیدترین سریال های کمدی محبوبی که بسیار به موقع منتشر شد، سریال Brooklyn Nine-Nine است که یک سریال کمدی پلیسی بوده و اخیراً برای فصل هشتم تمدید شده است. شخصیت های این سریال توانسته اند جای خود را در میان محبوب ترین و ماندگارترین شخصیت های تلویزیونی باز کرده و به یافتن راه های جدید برای تازه ماندن و همچنین مرتبط و بامزه بودن ادامه می دهند که به لطف نویسندگی بی نقص و جذاب و بازی های خارق العاده بازیگران میسر شده است.

پیام خراسان

سریال کمدی بروکلین نه نه
توانایی سریال کمدی Brooklyn Nine-Nine در پرداختن به تم های بزرگ و کوچکی مانند هویت، نژادپرستی و خانواده جایی است که این سریال قدرت اصلی و واقعی خود را نشان می دهد. ترکیب این تم ها با برندی هوشمندانه از طنز هجوآمیز و غیرمعمول اما متفاوت باعث شده که Brooklyn Nine-Nine بسیار بالاتر از برخی از بهترین سریال های کمدی سال های اخیر قرار بگیرد.
How I Met Your Mother
سریال کمدی How I Met Your Mother سریالی بود که در بهترین مکان و در بهترین زمانپخش شد. در شرایطی که سریال Friends یک سال قبل به پایان رسیده بود، این سریال همان چیزی بود که طرفداران دنیای تلویزیون و به طور خاص علاقمندان سریال Friends به دنبال آن بودند.

پیام خراسان

سریال کمدی آشنایی با مادر
سریال How I Met Your Mother که زندگی گروهی از دوستان در مسیر زندگی، عشق و همه چیز را روایت می کند، یک سریال کمدی هوشمندانه با روایتی منحصربفرد است. این سریال اگر چه گاهی اوقات دردناک و متاثر کننده می شود اما همیشه باشکوه بوده و یکی از تاثیرگذارترین و قابل درک ترین سریال های این فهرست است. این سریال کمدی در سال 2014 به پایان رسید و نقاط ضعف آن به سادگی توسط لحظات درام موثر و ماندگار آن پوشانده می شدند که ثابت می کند How I Met Your Mother به یک سریال کلاسیک تبدیل خواهد شد.
بیشتر بدانید : 26 سریال برتر سال 2019 بر اساس آرای IMDB
بیشتر بدانید : رازهای پشت پرده سریال فرندز Friends فاش شد + عکس (قسمت2)
بیشتر بدانید : برترین سریال های سال 2018 بر اساس رتبه بندی سایت IMDB + عکس
بیشتر بدانید : سریال های خارجی 2018 با بیشترین تعداد بیننده + عکس
منبع: rooziato.com

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/263197/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

کسب مهارت 20 هزار و 720 نفر در خراسان شمالی

آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از 400 نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری

پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی

زلزله «روداب» سبزوار خسارتی نداشت

219 انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد

واکنش ایلان ماسک به حمله اسرائیل به ایران/ به سمت هم‌موشک پرتاب نکنیم!

آغاز از سرگیری آسفالت محلات بجنورد

گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد

چگونه سلول های سرطانی را از بین ببریم؟/ ویدئو

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

استخراج 2 امتیازی سپاهان از معدن زغال‌سنگ

31 میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی

رقابت 1205 نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی

وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز جمعه 31 فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت

وقوع زلزله در سبزوار

شناسایی بیش از 200 انشعاب غیر مجاز آب در خواف

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

کاشت درخت در دل بیابان‌های روستای همت آباد توسط همیار طبیعت + فیلم

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)

اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در این شهر

زمین لرزه 4 و دو دهم ریشتری در روداب

اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در سبزوار

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

144 متخلف زیست محیطی دستگیر شدند

زلزله 4.2 ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید

نا سالم بودن هوای کلانشهر مشهد؛ 31 فروردین

زلزله 4.2 ریشتری «روداب» سبزوار را لرزاند

زلزله 4/2 در «روداب» خراسان رضوی

دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

زلزله 4.2 ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند

کشف فسیل یک مار باستانی در هند که احتمالا بلندتر از یک اتوبوس بوده و یک تن وزن داشته است

دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند

وقوع زلزله 4.2 در «روداب» خراسان رضوی

ابطال یا تأخیر پروازهای تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا ساعت 10 صبح

رودابِ خراسان رضوی لرزید

رتبه اعتباری اسرائیل بار دیگر کاهش یافت

بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!

کشف محموله 512 کیلویی شیشه در تایباد

تجدید پیمان با آرمان شهدا

چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟

لغو پرواز مشهد - دبی به‌دلیل عدم پذیرش فرودگاه مقصد

آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است

امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود

بیش از 12 میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند