پیام خراسان

آخرين مطالب

ترور شهید سلیمانی در بحبوحه اعتماد موهوم به آمریکا/بی‌اعتنایی به وعده‌های فریبکارانه استکبار؛ راز محبوبیت سردار دل‌ها مقالات

ترور شهید سلیمانی در بحبوحه اعتماد موهوم به آمریکا/بی‌اعتنایی به وعده‌های فریبکارانه استکبار؛ راز محبوبیت سردار دل‌ها
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - ترور شهید سلیمانی، داغی که بر دل ها ماند و تا روز انتقام سخت شعله می کشد، درست در بحبوحه اعتماد موهوم به آمریکا رخ داد؛ اعتمادی که هنوز هم برخی ها از آن دست نکشیده اند!
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، یک سال قبل درست در چنین روزی، قلب ها دقایقی از حرکت ایستاد، از چشم ها خون می بارید و چهره ها غرق در ماتم بود، روزی که همگان چشم هایشان را با شنیدن خبری تلخ و سخت گشودند، آری در آن روز ندا آمد که مالک اشتر زمان برای همیشه رخت سفر بست.
ندا آمد که لشکردار سپاه اسلام به خیل شهدای کربلا پیوست، خبر آمد که خبیثان عالم که از وجود فاتح مقاومت هراس داشتند، در دل سیاهی شب، آن هم نه از راه زمین، بلکه از آسمان، جان رستم دستان زمان را نشانه گرفته و پر پر کردند، کوردلانی که حتی از شنیدن نام این سردار سرافراز هراس داشتند.
آری بامداد 13 دی 98 داستان کربلا دوباره تکرار و علمدار محور مقاومت قطعه قطعه شد تا ولی امرش آسیب نبینید، علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند و ناموس حفظ شود.
سرداری شجاع و دلیر که دشمنانش از ترس هیبت و شکوهش جرات نداشتند که در روشنی روز به سراغش بروند، آن ها با آسمانی کردن این شهید بزرگ خیال می کردند که به دستاوردی بزرگ دست یافته اند، اما غافل از این که اگر سلیمانی رفت، مکتب، تفکر و شاگردانش زنده و پابرجا هستند.
دشمنانی که عمر پایکوبی هایشان کوتاه بود، چراکه آن ها اولین سیلی را با تشییع میلیونی پیکر مطهر این شهید از ملت سلحشور ایران اسلامی خوردند و اما این داغ خاموش نشده است و تا روز موعود یعنی انتقام سخت شعله می کشد.
حاج قاسم رفت و با آسمانی شدنش به مردم ایران آموخت که آمریکا و دیگر همدستان کوردل و دیو صفتش هیچ گاه دوست ایران نبوده اند و نخواهند بود، آن ها درست در روزهایی جان سردار دلها را نشانه گرفته بودند که اعتمادی موهوم به استکبار در وجود برخی ها نقش بسته بود، اما باز هم خوی خبیثانه شان را به جهانیان ثابت کردند و به راستی چه خوش گفتند که "گِل باید گرفت دهانی را که بعد از این اتفاق بگوید که با آمریکا باید صلح کرد."
و اما آن دیوصفتان، آن خبیثان عالم، آن قماربازان سنگ دل بدانند که هیچوقت با کشتن بزرگ مردانی چون شهید سلیمانی نمی توانند ایران پر عظمت را به زانو درآورند، چراکه تا زمانی که غیرت رستم دستان زمان در وجود مردم موج بزند، هیچگاه دشمن خواب راحت نخواهد داشت و آب خوش از گلویش پایین نخواهد رفت.
آری جوانان انقلابی ایران، همان شاگردان مکتب سلیمانی، شیرینی کشتن این ابرقهرمان جریان مقاومت را به زودی به زهری تبدیل و نوشیدنش را بر دشمن واجب خواهند کرد.
ترور سردار در روزهایی که کشور درگیر زنجیره ای از وقایع بود
در همین راستا با مجتبی میر، کارشناس مسائل سیاسی گفت و گویی انجام شد که به خبرنگار ما گفت: در سالی که شهادت شهید سلیمانی رخ داد، در آن ایام کشور در شرایط زنجیره ای از وقایع سیاسی و اقتصادی قرار داشت.
وی با بیان این که ترور سردار سال ها در دولت آمریکا مطرح و اظهار نظرهای مختلفی در این خصوص در ایالات متحده و کشورهای غربی انجام شده بود، عنوان کرد: در سال 2013 جک کین فرمانده سابق ستاد نیروی زمینی ارتش آمریکا در کنگره ای مدعی بود که "چرا آن ها را به قتل نرساندید؟ چرا معاوضانه آن ها را ترور نکنیم؟ نمی گویم که اقدام نظامی انجام ندهید، بلکه پیشنهاد می کنم که عملیات مخفیانه انجام دهید."
این کارشناس گفت: ایالات متحده و جریان غرب دنبال یک فرصت بودند تا این ترور را رقم بزنند و طی ارزیابی هایی که در سال 98 داشتند، با اتفاق هایی که در آبان ماه رخ داد و شکافی که میان ملت و دولت ایجاد و فشارهای اقتصادی که به مردم وارد شده و به دلیل تورم بالایی که شاخص های اقتصادی را در بدترین وضع خودش قرار داده بود، به زعم خود تصور می کردند که کشور در شرایط شکننده ای است.

پیام خراسان

نمایش انسجام و وحدت ملی زیر تابوت شهید سلیمانی
وی افزود: آن ها با توجه به شکست هایی که در موضوع داعش متحمل شدند، به دنبال این بودند که با ترور شهید سلیمانی مجدد داعش را زنده کنند و پیش بینی کرده بودند که بعد از ترور شهید با توجه به شکافی که بین ملت و دولت ایجاد شده و وضعیت ایران شکننده است، با واکنشی از سوی این کشور مواجه نمی شوند، اما خلاف این موضوع رقم خورد و مردم بسیار متاثر شدند و در نهایت آن تشییع پیکر تاریخی اتفاق افتاد و دشمنان انسجام و وحدت ملی را زیر تابوت شهید سلیمانی مشاهده کردند.
میر ادامه داد: بعد هم موضوع پاسخ ایران یعنی همان انتقام سخت مطرح شد، در همین راستا یورگن تودنهوفر از سیاستمداران سابق آلمان و روزنامه‌نگاران و تحلیلگران معروف آلمانی واکنش ایران را منطقی دانست، به طوری که ترامپ فرصتی پیدا کرد و تهدیدش را علیه ایران مبنی بر این که به 52 نقطه حمله کند، پس بگیرد.
وی با تاکید بر این که تشییع میلیونی شهید سلیمانی، انسجام و وحدت ملی را به رخ کشید و لرزه به اندام استکبار جهانی انداخت، اضافه کرد: ماه ها یا سال ها ضروری است که زوایای این موضوع و راز محبوبیت و مقبولیت این جریان فکری بررسی و کاوش شود که سردار دلها چه گفتمانی داشته که این چنین میان مردم محبوب و مقبول بود.
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهید سلیمانی را باید همانطور که رهبر انقلاب هم مطرح کردند، برخاسته از یک مکتب بدانیم، برخی دنبال این هستند که شخصیت سردار را از سپاه پاسداران جدا کنند، اما نباید حاج قاسم را جدای از جریان مقاومت و سپاه پاسداران بدانیم.
شهید سلیمانی سرداری از سرداران سپاه
وی تاکید کرد: رهبری فرمودند که شهیدان قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس را باید به چشم یک مکتب نگاه کنیم، ایشان می فرمایند که این سردار شهید یک راه و مدرسه درس آموز است و باید به این شکل این موضوع را مورد واکاوی و مختصات فکری این شخصیت را مورد بررسی قرار دهیم، چراکه جریان هایی به دنبال این هستند که تفکر و راه این شهید را از این مکتب جدا بدانند، در صورتی که شهید سلیمانی سرداری از سرداران سپاه است که مراسم با شکوه و بی سابقه تشییع پیکر مطهرش زنده بودن انقلاب را نشان داد.
میر با تاکید بر این که اگر ما بخواهیم شهید سلیمانی را جدای از مکتب بدانیم، از وی تمجید کنیم اما زبان طعنه را علیه جریان مقاومت داشته باشیم، خلاف روش و مرامی است که این سردار داشت، تصریح کرد: تمجید از سردار سلیمانی را در دستور کار داریم، اما سپاه پاسداران را می زنیم که عین دو رویی و بی صداقتی با مردم است، متاسفانه می بینیم که ترور بزدلانه سردار در دوره ای اتفاق می افتد که اعتمادی موهوم به آمریکا و دولت های پادوی این کشور داشتیم.

پیام خراسان

بی اعتمادی به آمریکا؛ راز محبوبیت سردار دلها
وی با بیان این که بی اعتمادی به آمریکا و کشورهای غربی یکی از رازهای محبوبیت و موفقیت سردار شهید بود، اذعان کرد: بر خلاف جنتلمن هایی که دم از صلح و تنش زدایی و مذاکره می زنند، نگاه شهید سلیمانی در دورانی که صحبت از مذاکره با اروپا و آمریکا مطرح می شد، به گونه ای بود که باید برخورد فعالانه با دشمن داشته باشیم، همان چیزی که در مکتب مقاومت و امام (ره) و رهبری بارها به آن اشاره شده و مورد تاکید قرار گرفته است.
این کارشناس افزود: در صورتی که نگاه منفعلانه و خوشبینانه به کدخدا داشته باشیم و سرمایه ها و ظرفیت های کشور را معطل مسائل مختلف و مذاکره کنیم، خلاف راه و اندیشه حاج قاسم سلیمانی را رفته ایم، مکتب و نگاه وی به داخل و در مقابله با دشمن بود و در همه میدان ها مردم در اولویت بودند و خالصانه در خدمت آن ها بود، چه در میدان جنگ و چه مسائل و بحران های مختلف از جمله سیل و زلزله به کمک مردم می رفت.
وی گفت: اگر رویکرد حاج قاسم را مدنظر داشته باشیم، قائدتا به دنبال مذاکره با کشورهای آمریکایی و اروپایی که به دنبال دغل و فریبکاری هستند، نمی رویم، همان طور که رهبری فرمودند آن ها هدفشان این است که ایران را به زانو دربیاورند و مذاکره ای که مدنظرشان است را طرح ریزی کنند.
این کارشناس با اشاره به رجزخوانی حاج قاسم خطاب به ترامپ، افزود: ترامپ قمار باز، من حریف تو هستم، شما برای ما خط و نشان می کشید، نیروی قدس حریف شماست و شبی نیست که بخوابیم و به شما فکر نکنیم، ما ملت شهادت و ملت امام حسین (ع) هستیم، این گفتمانی است که شهید سلیمانی در برابر تهدید و تحریم مطرح کرد و در واقع بی اعتنایی به وعده های فریبکارانه دولت آمریکا، نظام سلطه و مستکبران غربی، راز موفقیت و محبوبیت سردار دل ها بود.
سرمایه ای اجتماعی که اتحاد و خروش ملی را رقم زد
به گفته وی، شهید سلیمانی با شهادت خودش فاصله و شکافی که بین دولت و ملت ایجاد شده بود برداشت و اتحاد و خروش ملی را رقم زد، به این خاطر است که این سردار بزرگ برای ما یک سرمایه نمادین است که به سرمایه اجتماعی تبدیل شده است، به خاطر ویژگی های اخلاقی و فردی که در این شهید بزرگوار نهادینه شده بود، نه تنها مقبولیتش کم نمی شود بلکه در میان مردم افزایش می یابد.
میر اذعان کرد: در پی ترور این شخصیت مهم دنیا، انتقامی که ایران انجام داد کافی نبوده و انتقام سخت در پیش است، در همین راستا مجلس اخیرا در پاسخ به شهادت شهید سلیمانی و شهید فخری زاده طرح جامعی را با عنوان طرح «اقدام متقابل علیه آمریکا عامل اصلی ترور شهید سلیمانی» مطرح کرده است.
وی تصریح کرد: در متن این طرح به نقطه ای اشاره شده و آن این که رهبر انقلاب در آغاز سال 98 به مشارکت فعال مجلس آمریکا در فشار خصمانه به جمهوری اسلامی اشاره و از کم کاری مجلس ایران گلایه کردند و فرمودند کنگره آمریکا در سال‌های 96 و 97، 226 طرح و لایحه ضدّیّت و خباثت علیه جمهوری اسلامی یا تصویب یا ارائه کرده! اگر به مجلس خودمان نگاه کنیم، چند طرح و لایحه در مقابل خباثت‌های آمریکا ارائه کرده‌اند یا تصویب کرده‌اند؟!»

پیام خراسان

اقدام متقابل علیه آمریکا عامل اصلی ترور شهید سلیمانی
این کارشناس افزود: با روی کار آمدن مجلس یازدهم که رهبری آن را قوی و انقلابی خواندند، انتظار نخبگان کشور مطرح شد که در این زمینه اقدام هایی را صورت دهند، بنابراین طرح مهمی را با عنوان اقدام متقابل علیه آمریکا عامل اصلی ترور شهید سلیمانی در دستور کار قرار می دهند.
وی اضافه کرد: این طرح از سه بخش اخراج تروریست‌های آمریکا از منطقه، حمایت از مقاومت و سیاست خارجی عزتمندانه تشکیل شده که ضرورت پاسخ به هر گونه اقدام نظامی تروریست‌های آمریکایی در همان کشور مبدأ و همچنین مجوز پاسخ نظامی جداگانه به کشور میزبان به‌ عنوان شریک جرم تروریست‌های آمریکایی یکی از نکات مهم این طرح است.
میر ادامه داد: در بخش حمایت از مقاومت یکی از موضوع های مهم شکست حصر غیرانسانی یمن و غزه به عنوان واکنشی است که صهیونیست ها در ترور شهید فخری زاده داشتند، در همین بخش فراهم آوردن زیرساخت های رفاهی، پیاده روی اربعین با همکاری دولت عراق، بومی‌سازی راهیان نور در جبهه‌های مقاومت عراق و سوریه مطرح شده است.
به گفته وی، در بخش سیاست خارجی عزتمندانه نیز شرایطی برای بازگشت شرکت‌های بدعهد خارجی به کشور در نظر گرفته شده، ضمن مجازات آن ها برای پیشگیری از عهدشکنی مجدد بحث جلوگیری از بازگشت آن ها طرح و برای هر گونه پیمان با دولت هایی که دارای سوء پیشینه در پیمان‌شکنی هستند، ملاحظات سختگیرانه مطرح شده است که امیدواریم این طرح جامع و کامل به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
نقش ویژه سردار سلیمانی در رونق اقتصاد
میر گفت: نکته ای که در خصوص شهید سلیمانی مطرح است و برخی از مقام های دولتی به این موضوع اذعان داشتند، نقش سردار در حوزه اقتصادی است، ما این شخصیت را به عنوان معمار امنیت و ثبات امنیت منطقه می شناسیم، اما بحث تقویت و برکات اقتصادی که برای کشور داشت یکی از موضوع های مهم است.
وی تصریح کرد: هزینه هایی از درآمدهای کشور صرف جریان مقاومت می شود، اما هیچ وقت به طور دقیق بررسی نشده که این جریان و سردار سلیمانی چه برکاتی برای کشور ایجاد کردند، به عنوان مثال میزان تجارت ایران با عراق در سال های قبل در خوشبینانه ترین حالت کمتر از 800 میلیون دلار بود، اما از سال 87 به بعد با خروج سنگین آمریکا از عراق و تقویت نقش سپاه قدس در این کشور، وضعیت تجاری ایران و عراق در شرایط بهتری قرار گرفت و به بالای 9 میلیارد دلار رسید.
این مدرس دانشگاه افزود: این در حالی است که کل تبادلات تجاری ایران با 50 کشور اروپایی و آمریکا از ابتدای دولت یازدهم که بر گسترش این روابط تاکید داشت و موضوع برجام را هم داشتیم، یک چهارم صادرات به عراق نیست.
وی اضافه کرد: در شرایط فعلی با وجود این که به دلیل تحریم ها موانع سنگینی برای صادرات کالای ایرانی داریم، ایران سومین کشور تامین کننده کالاهای عراق بعد از چین و ترکیه است و مبادلات اقتصادی این دو کشور و دور زدن تحریم ها از سوی ایران قابل انکار نیست.
میر تاکید کرد: این شرایط مناسب اقتصادی میان ایران و عراق در سال های گذشته مرهون حضور سپهبد شهید قاسم سلیمانی در این کشور و حوزه مقاومت است، بازار بکری که در بازسازی سوریه مطرح است، نیز مرهون شرایطی است که شهید سلیمانی فراهم کرد و افزایش عمق مراودات میان دو کشور از طرف ایشان به صورت مستقیم انجام می شد.

پیام خراسان

ارتقای امنیت و مراودات اقتصادی ایران؛ مرهون جریان مقاومت
وی گفت: امنیت و مراوداتی که ایجاد شده، مرهون جریان مقاومت و به صورت خاص شهید سلیمانی بود که در آینده عمق این تبادلات تجاری بیشتر خواهد شد، میراث حاج قاسم صرفا محدود به مسائل امنیتی و بیرون بردن جنگ به خارج از مرزها و ثبات امنیت منطقه نیست، بلکه فراتر از همه این حرف هاست، وی یک سرمایه اجتماعی بود و تشییع جنازه تاریخی اش نشان داد که مردم چه سرمایه عظیمی را از دست دادند و این گونه تاسف و تالم خودشان را نسبت به شهادت این شهید بزرگوار به رخ کشیدند و لرزه به اندام اهریمن انداختند.
وی خاطرنشان کرد: این ها گوشه هایی از خدمات و برکات اقتصادی بود که سردار برای ملت ایران به ارمغان آورد که بیشتر آشکار می شود، چراکه در شرایطی که به دلیل تنگنگاهای اقتصادی، دولت نتوانست شرایط معیشت را بهبود ببخشد و شاهد تورم 50 درصد و شکاف عمیقی در کشور بودیم، این سرمایه اجتماعی بعد از شهادتش این انسجام ملی و فرصت را ایجاد کرد که مردم به دولت خود اعتماد کنند.
به گفته میر، از این اعتماد و سرمایه اجتماعی نباید غافل شد و همچون سردار سلیمانی که در عرصه نظامی و اقتصادی در کشور و منطقه به مردم خدمت کرد، باید مسئولان به مردم خدمت کنند و در خدمتشان باشند و تفکر مقاومت و مجاهدت را در کمک به آن ها همچون این شهید بزرگوار داشته باشند.
انتهای پیام/
منبع: دانا
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 30534406 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

پیام خراسان

آتلانتیک: ترامپ به حمله علیه ایران فکر می‌کند| خطر آغاز جنگ چقدر جدی است؟

پیام خراسان

شورای رفاقت با خودروخواران| مصوبه‌ای که بازار خودرو را به هم ریخت؛ چرا از خودروسازان تحقیق و تفحص نمی‌شود؟

پیام خراسان

ظریف: اطلاعات به‌دست‌آمده از عراق حاکی از نقشه آمریکا برای جنگ است/ ایران به دنبال جنگ نیست

پیام خراسان

سمت جدید برای فرمانده حمله به سفارت عربستان

پیام خراسان

هشدار ایران به شورای امنیت درباره تحرکات آمریکا در خلیج فارس /تنش در آستانه سطح هشدار؛ اقدامات جنگ‌طلبانه کنترل شود
خبر بعدی: «راز» سلیمانی چه بود؟

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/305072/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

زلزله 4/2 در «روداب» خراسان رضوی

دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

زلزله 4.2 ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند

کشف فسیل یک مار باستانی در هند که احتمالا بلندتر از یک اتوبوس بوده و یک تن وزن داشته است

دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند

وقوع زلزله 4.2 در «روداب» خراسان رضوی

ابطال یا تأخیر پروازهای تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا ساعت 10 صبح

رودابِ خراسان رضوی لرزید

رتبه اعتباری اسرائیل بار دیگر کاهش یافت

بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!

کشف محموله 512 کیلویی شیشه در تایباد

تجدید پیمان با آرمان شهدا

چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟

لغو پرواز مشهد - دبی به‌دلیل عدم پذیرش فرودگاه مقصد

آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است

امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود

بیش از 12 میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

شهرداری خانلق شیروان قهرمان کشتی باچوخه کشور

راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود

برگزاری همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»

هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است

معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم

دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند

کشف محموله 566 کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند

خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی

بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١5٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار 1403

کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد

اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید

ناجی‌ گل‌گهر این‌بار به داد استقلال رسید!

حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ (فیلم)

رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی منصوب شد

کشف محموله سنگین مواد مخدر در هنگ مرزی تایباد

رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا

اتمام 53 پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی

برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد

پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از 3 هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی

برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق

غرق شدن پسر هفت ساله در روستای ازمیغان طبس

کشف پراید سرقتی کمتر از 2 ساعت در طبس

پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی

تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است

دبیر کل سازمان ملل: تنها یک خطای محاسباتی در خاورمیانه، برای جهان فاجعه بار خواهد بود

کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد

درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک

پسربچه 7ساله در آب‌های سطحی روستای ازمیغان طبس غرق شد

تصادف مرگبار 2 سواری با تریلر در جاده مشهد - تربت حیدریه