پیام خراسان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/663852/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مادر محور هویت‎ آفرین خانواده است/ تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر

انتقال خون خراسان رضوی نیازمند گروه‌های خونی منفی است

سیل 12 محور فرعی و روستایی خراسان رضوی را مسدود کرد/توزیع چادر بین سیل‌زدگان صالح آباد

یک روستا در خراسان رضوی به زیر آب رفت

جاری شدن سیلاب در مشهد و شهرهای خراسان رضوی

سیل راه ارتباطی 20 روستای کلات خراسان رضوی را قطع کرد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ابتدای هفته آینده

13 نفر در ارتفاعات طرقبه شاندیز مفقود شدند

سیل راه شهر «شامکان» در ششتمد را قطع کرد

آتش سوزی یک باب مغازه و یک منزل مسکونی در فومن

287 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف پیش‌بینی شده است

زمینه حضور گردشگر در گرمترین نقطه جهان فراهم شود

1000 میلیارد به توسعه زیر ساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت

بارش برف در «گلیل» شیروان

سانحه تصادف در جاده گرمه به چمن‌بید دو کشته بر جا گذاشت

ترامپ در طول شهادت شاکی پرونده تجاوز، با فحاشی او را ترساند!

فعالیت جهادی 18 هزار داوطلب هلال احمر در خراسان شمالی

علم الهی حضرت فاطمه معصومه (س) برگرفته از ائمه اطهار (ع) است

بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در بجنورد

برگزاری جشن روز دختر به مناسبت میلاد حضرت معصومه در بجنورد

بیش از ٢٠ خانواده در شهر غلامان خراسان‌شمالی امدادرسانی شدند

خرید کشتی باری برای خراسان شمالی معطل مصوبه کمیسیون ماده 1

سیل به شهر غلامان 10 میلیارد تومان خسارت وارد کرد

سلامت انتخابات در خراسان رضوی طی مرحله اول حفظ شد

خدمت‌رسانی بسیجیان به زائران قدمگاه شهیدان در ارتفاعات بازی‌دراز

کمیته مدیریت بحران بردسکن در پی بارش شدید باران تشکیل شد

مسدود شدن دومحور ارتباطی شهرستان بردسکن

اساتید نمونه دانشگاه علوم پزشکی گناباد تقدیر شدند

‌آئین تقدیر از اساتید نمونه دانشگاه علوم پزشکی گناباد

اعلام ویژه برنامه های دهه کرامت از سوی شهرداری مشهد

تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر است

بانوان هوادار آلومینیوم برای دومین بار از حضور در ورزشگاه محروم شدند

آبگرفتگی شدید در زیرگذر وکیل آباد مشهد (فیلم)

تلاش برای پیدا کردن 12 دامدار مفقود شده در ارتفاعات طرقبه شاندیز

بارش بهاری به بخش کشاورزی کدکن خسارت زد

مخبر: از صنعت نشر همه جانبه پشتیبانی می‌کنیم

کارگروه کاغذ و نشر در نمایشگاه کتاب تشکیل شد

کتاب «ذن و هنر نگهداری از موتورسیکلت» منتشر شد

نمایشگاه کتاب فرصتی برای تقویت حلقه کتابخوانی نوجوانان است

کتاب «جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» رونمایی می‌شود

سی‌و‌پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب

مشکلات و دغدغه‌های حوزه نشر در روز دوم نمایشگاه کتاب تهران

نمایشگاه کتاب یک ساعت تمدید شد

تاکید مخبر بر حل مشکلات و مسائل ناشران و کارخانه های تولید کاغذ ایرانی

افتتاحیه نمایشگاه کتاب از دریچه دوربین مهر

استاندار کرمانشاه: خون پاک شهدا پشتوانه محکم انقلاب اسلامی است

شفاف‌سازی در ماموریت‌ها جزو تاکیدات اولیه ما در بنیاد است

برگزاری آئین تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر سمنان به مناسبت روز دختر

شناخت مشی شهدا و ایثارگران موثرترین روش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

نجات 2 کارتن‌خواب از سیلاب در کال خیام مشهد