پیام خراسان
راه اندازی مرکز متمرکز پاسخگویی 121 در بیرجند
چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 18:45:00
پیام خراسان - معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی از راه‌اندازی مرکز متمرکز پاسخگویی 121 در بیرجند خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، هادی منصوریان، امروز 22 خرداد، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طی سال گذشته مصرف برق خراسان جنوبی در اوج مصرف 277 مگاوات بوده است.
وی با تاکید بر مصرف بهینه برق، بیان کرد: بازه زمانی 12 تا 18 بعدازظهر، زمان اوج مصرف انرژی است که با صرفه جویی کمک شایانی به رونق اقتصاد کشور می‌شود.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی اظهار کرد: مرکز متمرکز پاسخگویی به 121 در بیرجند به تازگی راه اندازی شده و اکنون در این مرکز تماس شهروندان بیرجند و قاین پاسخ داده می‌شود.
منصوریان ادامه داد: از دو تا سه ماه آینده تمامی تماس‌ها در تمام شهرستان‌ها در بیرجند و این مرکز پاسخ داده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این مرکز پنج نیروی انسانی در سه شیفت فعالیت دارند و هزینه ایجاد آن 300 میلیون تومان بوده است.
انتهای پیام

http://www.khorasan-online.ir/fa/News/157390/راه-اندازی-مرکز-متمرکز-پاسخگویی-121-در-بیرجند
بستن   چاپ