پیام خراسان
فرهنگ میزبانی زائران باید ارتقا یابد
سه شنبه 30 مهر 1398 - 13:24:06
ایرنا - خراسان رضوی
پیام خراسان - مشهد- سرپرست سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بر ارتقای فرهنگ میزبانی و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به زائران پیاده رضوی در طول دهه پایانی ماه صفر تاکید کرد.

محمد محسن مصحفی روز سه شنبه در همایش شوق خدمت ویژه خدمت رسانی به زائران دهه پایانی صفر در مشهد گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد همه امکانات در اختیار خود را برای خدمت رسانی به زائران در دهه پایانی صفر بسیج کرده اند.
وی افزود: کیفیت خدمت به زائران باید هر سال ارتقا یابد و نسبت به سال قبل وضعیت بهتری را شاهد باشیم.
وی اظهار داشت: از نظر امکانات، زیرساخت‌ها و وضعیت مالی شرایط خوبی در مشهد وجود دارد و وضعیت شهر برای خدمت به زائران بسیار بهتر از گذشته است.
مصحفی گفت: باید تلاش کرد آرامش و امنیت روانی برای زائران دهه آخر صفر فراهم شود.
وی افزود: خدمت رسانی عراقی ها به زائران پیاده اربعین الگوی خوبی است و مسیر حرکت را برای ما روشن می کند لذا باید خدمتی که ارائه می شود نسبت به گذشته کیفیت بهتر داشته باشد.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد نیز در این همایش گفت: خادمان رضوی فرصت ارزشمند و مغتنمی برای خدمت رسانی به زائران دارند.
احسان اصولی افزود: خدمت رسانی به زائران پیاده که رنج مسیر را بر خود هموار می‌کنند توفیق مضاعف است.
وی اظهار داشت: در زمینه خدمت رسانی به زائران دهه پایانی صفر هر کس باید به سهم خود کوشا باشد.
سال گذشته حدود سه میلون و 200 هزار نفر برای شرکت در مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر به مشهد سفر کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 13 درصد افزایش داشت و امسال نیز پیش بینی می شود تعداد زائران دهه پایانی صفر حدود 20 درصد افزایش یابد.

http://www.khorasan-online.ir/fa/News/184621/فرهنگ-میزبانی-زائران-باید-ارتقا-یابد
بستن   چاپ