یک هزار و 720 تماس با سامانه سامد برقرار شد
پنجشنبه 23 آبان 1398 - 00:14:02
ایرنا - خراسان جنوبی
|
|
پیام خراسان - بیرجند- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای مهر امسال تاکنون مردم استان یک هزار و 720 تماس با سامانه ارتباط دولت و مردم (سامد) و شماره تماس 111 برقرار کردهاند و 14 برنامه نیز با حضور مدیران در این مرکز برگزار شده است.
عباسعلی ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و فرماندار سرایان به ترتیب روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه از طریق سامانه 111 پاسخگوی سوالات مردمی هستند. وی افزایش مشارکت مدنی برای افزایش پاسخگویی و رضایتمندی مردم را یکی از اهداف دولت تدبیر و امید در راستای منشور حقوق شهروندی عنوان کرد و گفت: بنا به دستور استاندار و برنامهریزی انجام شده در 6 ماه دوم امسال مدیران دستگاههایی که بیشترین درخواست مردمی را دارند از طریق سامانه سامد پاسخگوی شهروندان خواهند بود. مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: تماسهای دریافتی در سه قالب مشاوره، پاسخگویی به شکایت و درخواست ارسال مستندات برای بررسی و ارائه خدمت، توسط مدیران کل دستگاههای اجرایی استان پاسخگویی شده است. وی بیان کرد: هر هفته سه نفر از مدیران استان در این مرکز حضور یافته و به صورت مستقیم پاسخگوی تماس شهروندان هستند. برچسبها دولت تدبیر و امید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی
http://www.khorasan-online.ir/fa/News/187718/یک-هزار-و-720-تماس-با-سامانه-سامد-برقرار-شد
|