پیام خراسان
فصلی جدید از یادگیری در نظام آموزش و پرورش
يکشنبه 10 فروردين 1399 - 16:14:04
ایسنا - علمی - خراسان جنوبی
پیام خراسان - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان با رعایت دقیق پویش در خانه بمانیم، تهدید خطرناک کرونا ویروس را به فرصتی جدید برای یاددهی و یادگیری تبدیل کردند.

محمد علی واقعی در بیانیه‌ای ضمن تشکر از جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی در رعایت پویش در خانه بمانیم از اجرای برنامه های استاندار خراسان جنوبی در تشریح طرح فاصله اجتماعی و قطع زنجیره انتقال کرونا در استان قدردانی کرد.
به گزارش ایسنا، در متن این بیانیه آمده است:
باسمه تعالی
درود و سپاس بر ایثارو از خودگذشتگی کسانی که از آسایش و استراحت خویش می‌گذرند تا از مرزهای سلامت و امنیت روانی جامعه صیانت نموده و با تلاش خود مرهمی باشند بر دلهای مضطرب و نگران همنوعان خود.
بر دستان مهربانی که در چنین روزهایی که نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی حتی برای عزیزترین عزیزان باز نمی‌شود و مسیح وار دست شفا به سوی آنان دراز می‌کنند، باید بوسه زد.
بی شک در شرایط حساس و بحران کنونی ناشی از ویروس کرونا که ایران اسلامی را درگیر و گرفتار ساخته است، بدون شک همراهی، همدلی و رعایت اصول اولیه بهداشتی و نکات توصیه شده توسط ستاد مرکزی مقابله با کرونا ویروس در کنار توکل به ذات احدیت و توسل به ائمه اطهار به ویژه یاری طلبیدن از امام عصر(عج)، رکن اصلی غلبه و عبور موفقیت‌آمیز از بحران خواهد بود.
اینجانب از کلیه فرهنگیان مومن و متعهد و دانش‌آموزان سخت کوش و جویای علم و دانش بهارستان علم و ادب که از آغاز شیوع این ویروس در استان با پیوستن به پویش در خانه بمانیم و اجرای برنامه های ستاد مبارزه با کرونا صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و به نمایندگی از این قشر فرهیخته، از اقدامات آقای معتمدیان؛ استاندار محبوب و جهادی خراسان جنوبی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا که اجرایی شده، به ویژه طرح قطع زنجیره کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی می‌نمایم و یقین دارم فرهنگیان و دانش‌آموزان فرصت شناس، آگاه و فرهیخته استان در کنار سایر اقشار جامعه با درایت و درک شرایط حساس فعلی همچون گذشته در خط مقدم جبهه خدمت بوده و پشتوانه‌ای محکم برای اجرای برنامه های ستاد مبارزه با کرونا استان خواهند بود.
انتهای پیام

http://www.khorasan-online.ir/fa/News/217855/فصلی-جدید-از-یادگیری-در-نظام-آموزش-و-پرورش
بستن   چاپ