پیام خراسان
رسیدگی به 310 شکایت از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی
چهارشنبه 20 فروردين 1399 - 07:52:46
ایرنا - خراسان رضوی
پیام خراسان - مشهد- مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان‌ رضوی گفت: طی یک ماه و نیم گذشته به 310 شکایت از تاسیسات گردشگری این استان رسیدگی شد.

ابوالفضل مکرمی‌فر روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد شکایت از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز 15 فرودین ماه جاری ثبت و رسیدگی شده است.
وی ادامه داد: از مجموع شکایات رسیدگی شده، 159 مورد شکایت از تاسیسات گردشگری استان در سامانه ملی شکایات به ثبت رسیده و 151 شکایت دیگر نیز به صورت حضوری یا تماس با ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به ثبت رسیده و رسیدگی شده است.
وی گفت: مذاکره تلفنی با شاکی، ارجاع به کارشناس مربوطه، دریافت رضایت شاکی و ثبت در سامانه ملی 09629 از اقداماتی است که در ارتباط با این شکایت‌ها انجام شده است.
مکرمی فر با اشاره به تعطیلی واحدهای اقامتی در ایام نوروز امسال بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: عمده شکایات دریافتی در زمینه ابطال رزرو مکان و درخواست عودت مبالغ پرداخت شده مسافران بوده است.
استان خراسان رضوی دارای 2 هزار و 500 واحد تاسیسات گردشگری است که از این نظر مقام نخست کشور را دارد.
بنابر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی تمامی واحدهای اقامتی رسمی و موقت این استان تعطیل و از پذیرش مسافر منع شده‌اند.
برچسب‌ها
شکایت مشهد ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری
پروندهٔ خبری
کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

http://www.khorasan-online.ir/fa/News/221767/رسیدگی-به-310-شکایت-از-تاسیسات-گردشگری-خراسان-رضوی
بستن   چاپ