پیام خراسان

آخرين مطالب

مشتری مداری، راز موفقیت در بازار رقابتی خدمات بانکی اقتصادي

مشتری مداری، راز موفقیت در بازار رقابتی خدمات بانکی
  بزرگنمايي:

پیام خراسان -

پیام خراسان


در عصر حاضر ارتباط با مشتریان و رسیدگی به درخواست های آنان اهمیت ویژه ای دارد و هر کسب و کاری برای حفظ بقا و تداوم پیشرفت نیاز دارد تا همواره با مشتریان خود در ارتباط باشد. در واقع هدف هر کسب و کار ایجاد مشتری است. اما مهم تر از آن، حفظ این مشتریان و عمیق تر نمودن رابطه با آن ها است.
[مشتری مداری، راز موفقیت در بازار رقابتی خدمات بانکی]
مشتری ضامن حیات و رشد یک کسب و کار است و هر کسب و کاری در هر حوزه ای اگر نتواند مشتریان خود را راضی نگه دارد باید جای خود را به رقبای خود دهد.
بانک ها به عنوان ارائه دهندگان خدمات مالی و سازمان های تاثیرگذار بر اقتصاد کشور برای حفظ مشتریان خود و جذب مشتریان جدید باید همواره با مشتریان خود در ارتباط باشند و نظرات، پیشنهادات و انتقادات آن ها را دریافت و از این موارد در جهت رفع نیاز مشتریان یا بهبود خدمات موجود و راضی نگه داشتن مشتریان استفاده کنند.
مهم ترین دارایی یک بانک مشتریان آن است به همین دلیل مشتری مداری اولویت هر بانکی است. در میان بانک های ایرانی بانک پاسارگاد یکی از نمونه های موفق در این زمینه است. بانک پاسارگاد به عنوان بانکی مشتری مدار که همواره برای حفظ و رضایت مشتریان خود تلاش کرده است شناخته می شود. این بانک با ارائه پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته به مشتریان خود توانسته ارتباط عمیقی با مشتریان خود داشته باشد.
بانک پاسارگاد جهت راهنمایی مشتریان درباره انواع خدمات و محصولات بانک، شرایط واگذاری انواع تسهیلات، نحوه فعالسازی و استفاده از نرم افزارهای بانکی، ارائه اطلاعات انواع سپرده های ارزی و ریالی، اوراق سرمایه گذاری و ... اقدام به ایجاد راه های ارتباطی غیرحضوری کرده است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.
بانک پاسارگاد هم اکنون 3 راه ارتباطی غیر حضوری را در اخیار مشتریان خود قرار داده است. مشتریان می توانند با استفاده از برقراری تماس تلفنی با مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک به شماره تماس 82890، وب‎سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/crm و ایمیل بانک به نشانی info@bpi.ir هرگونه درخواست خود را اعلام و پیگیری کنند.
پاسخ گویی با استفاده از سامانه تلفن بانک
سامانه تلفن بانک پاسارگاد با شماره 82890 بصورت 24 ساعته و با بهره گیری از کارشناسان متخصص در بخش های مشاوره و اطلاع رسانی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی پایانه های فروش، بازرسی و... در دسترس است.
این سامانه در 7 روز هفته و در طول شبانه روز آماده ی پاسخ دهی به مشتریان است و کارشناسان مربوطه به تمام سوالات مشتریان در خصوص سپرده ها و سود آن ها، انواع تسهیلات، آدرس ، تلفن و ساعت کار شعبه ها، تلفن شرکت های وابسته، چگونگی خرید اینترنتی و پرداخت قبوض، سوالات مربوط به خدمات بانکداری مدرن، شرایط کارت اعتباری (اخذ، کارمزدها، تسویه، دوره های صورتحساب)، بیمه حوادث، آتش سوزی و بیمه بدنه اتومبیل و کلیه نیازهای مشتریان بصورت مفصل و جامع پاسخ گو هستند.
[مشتری مداری، راز موفقیت در بازار رقابتی خدمات بانکی]
سامانه مرکز ارتباط با مشتریان(CRM)
بانک پاسارگاد به منظور مدیریت بهتر ارتباط با مشتریان خود اقدام به ایجاد سامانه(CRM) کرده است. با استفاده از این سامانه کاربر می تواند سوالات، نظرات، مغایرت ها و شکایت خود را در سامانه ثبت کنند. درخواست کاربر در کوتاه ترین زمان توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده می شود. با استفاده از مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک پاسارگاد بسیاری از مراجعه های غیرضروری به شعبه ها کاهش پیدا کرده است و مشتریان با برقراری ارتباط با کارشناسان بانک پاسارگاد می توانند انواع مسائل و مشکلات مربوط به بانکداری الکترونیک، سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.
برای استفاده از این سامانه باید ابتدا به نشانی www.bpi.ir/crm مراجعه و در سامانه ثبت نام کنید. پس از ورود به سامانه امکان ثبت نظر، پیشنهاد، مغایرت و ... برای شما فراهم می شود و با ثبت نظر یا سوال کد پیگیری مربوط به درخواست خود را دریافت می کنید.
در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست کاربر توسط بانک، بررسی و کارشناسان مربوطه پاسخ مناسبی را برای آن ثبت می کنند. سپس پیامکی جهت اطلاع رسانی برای ثبت کننده ارسال می شود. کاربر می تواند با ورود به صفحه خود پاسخ دریافتی را مشاهده کند و جهت ارزیابی کیفیت آن در نظرسنجی شرکت کند و یا مجدداً شروع به ثبت نظر یا پیشنهاد دیگری کند.
در سامانه CRM کاربر می تواند با واحدهای مختلف بانک ارتباط برقرار کرده و درخواست های خود را ثبت کند. همچنین سوالات پرتکراری که کاربران در 24 ساعت گذشته پرسیده اند همراه با پاسخ در سامانه قرار می گیرد، بدین ترتیب بسیاری از مشکلات پاسخ داده می شود و نیازی به تماس کاربران با بانک نخواهد بود.
بانک پاسارگاد جهت افزایش کیفیت سامانه CRM و افزایش کیفیت پاسخ های ارسالی، اقدام به ایجاد نظرسنجی و در نظر گرفتن جوایزی در این سامانه کرده است. کاربران می توانند با ثبت هر نظر، شکایت، سوال، انتقاد یا شرکت در نظرسنجی بسته به نوع فعالیت امتیاز کسب کنند و با توجه به امتیازات خود جوایزی را دریافت کنند.
لازم به ذکر است سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) در دسترس همگان قرار دارد و برای استفاده از آن نیاز نیست مشتری بانک پاسارگاد باشید.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/359361/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کتاب شام برفی به چاپ نهم رسید

روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه

رقابت 15هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور

علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب

گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم

خانه‌ دار کردن مردم به سبک دولت سیزدهم

باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است

رشد 50 درصدی گردشگری در بخش «کَن»

صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود

جمع آوری 254 معتاد متجاهر در مشهد

شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است

بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد

آبگیری 3 میلیون و 950هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس

فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران

تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود

بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان

مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است

نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی

برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

(ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی

سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

حمایت یک هزار و 127 میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان

به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود

جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی

جمع آوری254 معتاد متجاهر در مشهد

مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست

واردات قهوه 75 درصد افزایش یافت

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید

علما حافظان مرزهای دینی هستند

57 سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال 1403

تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین

انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟

کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن

عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد

دستگیری 5 متهم حفاری غیرمجازو کشف 2 دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد

ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است

داورزن هزار و 700 نفر شتر دارد

بارش شدید باران در بردسکن

8200 خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند

پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر

انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور

بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی

کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی

پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی

حاجیان ایرانی با میانگین سنی 57 سال عازم حج تمتع می‌شوند

میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع 57 سال است