مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان: روابط عمومی عامل مهم پیوند سازمان با مخاطبین و جامعه هدف است
وزارت رفاه
بزرگنمايي:
پیام خراسان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی بر اساس وظایف و عملکرد خود که از سویی با محیط بیرونی سازمان و از بعد دیگر با محیط درونی سازمان در ارتباط هستند و ارتباطی دو سویه شکل می دهند، عامل مهم پیوند سازمان با مخاطبین و جامعه هدف به شمار می روند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده در آیین گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: امروزه در تمام دنیا سازمانهای موفق سازمانهایی هستند که مدیران و کارکنان روابط عمومی آنها بدانند که چگونه باید به شکلی شفاف و آگاهانه به تجزیه و تحلیل امور مبتلابه سازمان خود و رفع و رجوع مسائل بپردازند و نقش مهم خود را در تعیین سمت و سوی سیاستهای همگانی ایفا کنند.
وی افزود: همکاری و تعامل روابط عمومیها با رسانهها بر اساس اعتماد متقابل از نکات مهم دیگر در عملکرد مثبت و موفقیت های یک سازمان است؛ زیرا روابط عمومی نقشهای گوناگونی را درجایگاههای متفاوت وشرایط متمایز ازیکدیگر ایفا میکند که رسانه ها قادر به انعکاس مناسب و سریع آن هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی دولت خدمات گسترده ای را به مردم ارائه می دهد و به همین دلیل نقش افرادی که وظیفه روابط عمومی و اطلاع رسانی را بر عهده دارند در تشریح این اقدامات بسیار مهم است.
جهاندیده بهره گیری از شیوه های نوین اطلاع رسانی با استفاده از همه ظرفیت ها را لازمه کار روابط عمومی ها بر شمرد و افزود: روابط عمومی می تواند با کارآمدی، نقش موثری در بهبود وضعیت یک سازمان ایفا کند.
در پایان این نشست نیز به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، از مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تجلیل شد.
-
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱:۴۶
-
۴۶ بازديد
-
وزارت رفاه
-
پیام خراسان
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/366689/