پیام خراسان

آخرين مطالب

عزم راسخ ورزشکاران برای حضور حداکثری در انتخابات ورزشي

عزم راسخ ورزشکاران برای حضور حداکثری در انتخابات
  بزرگنمايي:

پیام خراسان -

پیام خراسان


جامعه ورزشی خراسان جنوبی علی رغم مشکلات و کمبودها در عرصه های مختلف ورزشی، بر حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های رای تاکید و اعلام کردند: به صورت یکپارچه و با لباس ورزشی در انتخابات 28 خرداد شرکت می کنند.
خبرگزاری شبستان-خراسان جنوبی ؛ مدت زیادی تا انتخابات نمانده و شمارش معکوس تا زمان انتخابات شروع شده است.
علاوه بر چهره های سیاسی، مذهبی و... فعالان ورزشی خراسان جنوبی ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات، عدم حضور در پای صندوق های رای را به صلاح مملکت نمی دانند.
ناکارآمدی برخی مدیران فعلی و مشکلات اقتصادی باعث ایجاد نارضایتی‌های فراوانی در بین اقشار مختلف مردم شده تا جایی که شرایط سخت اقتصادی، افزایش تورم، کاهش ارزش پول ملی، کمبود کالاهای اساسی و مورد نیاز سبد خانوار باعث افزایش گلایه ها شد. متاسفانه این ناکارآمدی و افزایش گلایه مندی مردم باعث شد دشمن به خود اجازه ورود در مباحث انتخابات بدهد و به طرق مختلف مردم را از شرکت در انتخابات مأیوس کند در حالی که عدم شرکت مردم در انتخابات شادی دشمنان نظام را به همراه دارد.
جنگ تبلیغاتی دشمن پس از اعلام اسامی نامزدهای تأیید صلاحت شده بیشتر از قبل شدت گرفت و عدم احراز صلاحیت برخی کاندیداها باعث ورود بیشتر دشمنان قسم خورده نظام شد تا علاوه بر تشویق به عدم حضور مردم، یکی از نهادهای اساسی کشور را نیز مورد هدف قرار دهند.
شمارش معکوس تا روز سرنوشت ساز انتخابات شروع شده است و با توجه به حساسیت موضوع؛ اقشار مذهبی، هنری، سیاسی و ورزشی از مردم می خواهند با حضور حداکثری خود پای صندوق های رأی بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کنند.

پیام خراسان

مسئول هیأت پهلوانی و زورخانه ای بسیج سپاه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه باید مردم مقتدرانه پای صندوق های رأی حاضر شوند، از ورزشکاران به عنوان افراد شناخته شده در جامعه خواست به صورت یکپارچه و با لباس ورزشی در انتخابات شرکت کنند.
«مهدی قمری» با اشاره به این مهم که قشر عظیمی از ورزشکاران را جوانان تشکیل می دهند، افزود: خانواده ورزشکاران استان امسال با حضور مقتدرانه و شرکت پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات خود می آفرینند.
وی از کاندیداها خواست وعده دروغین به مردم ندهند و اگر توان انجام کاری را ندارند با دادن وعده دروغ به دنبال گرفتن رأی از مردم نباشند چرا که وقتی مردم جوانمردی، خلوص و راستگویی فرد منتخب را ببینند بیشتر از پیش وی را حمایت خواهند کرد.
مسئول هیأت پهلوانی و زورخانه ای بسیج سپاه خراسان جنوبی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید با جوانمردی و فتوت از اقدامات خود با مردم صحبت کند، گفت: فرد منتخب در صورت نیاز باید قدرت و شهامت عذرخواهی از مردم را داشته باشد چرا که با انتخاب مردم بر سکوی ریاست جمهوری قدم گذاشته اند و به همین علت نباید مسائل را از مردم پنهان کنند.
قمری گریزی به سردار شهید قاسم سلیمانی زد و گفت: با اینکه سردار دلها را کسی نمی شناخت ایشان ستاره و پهلوان پهلوانان شدند.
مسئول هیأت پهلوانی و زورخانه ای بسیج سپاه خراسان جنوبی یادآور شد: خلوص نیت، صداقت و ... سردار دلها یاد ایشان را در دل مردم زنده نگهداشته است چرا که سردار سلیمانی با سربازان در خط مقدم حضور داشت و فقط به نشستن پشت میز و موقعیت اجتماعی اش اکتفا نکرد.

پیام خراسان

در ادامه رئیس هیأت انجمن های ورزشهای رزمی خراسان جنوبی هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند از مشکلات پیش رو به عدم مشخص بودن سرانه ورزشی در ابتدای هر سال اشاره کرد و گفت: با توجه به تعدد رشته ها و ورزشکاران در این صورت نمی توان به درستی برنامه ریزی کرد.
«علیرضا مؤمنی» با اشاره به وجود 11 شهرستان و تعدد بخش های تحت پوشش یادآور شد: با اعتبارات و بودجه های کم نمی توان کاری برای ورزشکاران انجام داد.
وی نبود سالن های ورزشی را از دیگر مشکلات ورزشکاران رزمی استان دانست و گفت: برای برگزاری دوره های آموزشی، مسابقات و ... باید اجاره های زیادی برای سالن پرداخت شود که با توجه به کمبود بودجه مشکلاتی را به همراه دارد.
وی در ادامه با توجه به نزدیکی زمان انتخابات تأکید کرد: جامعه هوشمند ورزشی با بررسی شایستگی کاندیداها و مشاهده مناظرات، تصمیم بهینه را در سرنوشت خود رقم بزنند.
مسئول کمیته همگانی هیأت انجمن های ورزش های رزمی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند هم با بیان این نکته که با حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، مابقی مشکلات مرتفع می شود، گفت: مشکلات اقتصادی شامل باشگاه های ورزشی هم می شود.
«مجید رنگیدن» افزود: متأسفانه با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی؛ برخی باشگاه داران با مشکلات جدی اقتصادی روبه رو شده و اقدام به تعطیلی باشگاه خود کردند.
وی با بیان اینکه وقتی اقتصاد مشکل دارد، همه کارها با مشکل روبه رو می شود، به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: فرد منتخب باید به وعده های تبلیغاتی خود عمل کند و از مردم به عنوان نردبان برای انتخاب و پیشرفت خود استفاده نکند.
مسئول کمیته همگانی هیأت انجمن های ورزش های رزمی استان از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست فراتر از توان خود شعار، قول ندهند و با داشتن برنامه های اصولی که انجام آن به واقعیت نزدیک است، اکتفا کرده و وعده تو خالی به مردم ندهند.
رنگیدن بر حضور حداکثری مردم به خصوص جامعه ورزشی تأکید کرد و گفت: مردم باید با حضور با شکوه و انتخاب درست، فرد اصلح را انتخاب کنند.
وی با اشاره به حساسیت انتخابات در این برهه زمانی و توطئه دشمنان بر انجام تبلیغات زبانی تأکید کرد و گفت: باید همه مردم مانند گذشته با وحدت و همدلی در صحنه انتخابات حضور پررنگ داشته باشند و هر نفر 10 تا 12 نفر از دوستان و خانواده را هم به شرکت در انتخابات تشویق کند.
مسئول سبک نینجای استان عدم حضور مردم در این برهه زمانی را به صلاح کشور ندانست وگفت: باید همه مردم به خصوص ورزشکاران با انسجام و یکپارچه در انتخابات شرکت کرده و توطئه دشمنان را نقش بر آب کنند.

پیام خراسان

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند از انتخابات پیش رو به عنوان مهمترین رویداد سیاسی سال یاد کرد و گفت: انتخابات در واقع فلسفه وجودی شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که به برکت خون 230 هزار شهید، تقدیم جانباز و... به دست آمد.
«حسن عزیزی» تأکید کرد: ملت بزرگ ایران به پاسداری از خون با برکت شهدا در حماسه 28 خرداد ماه حضور گسترده خواهند داشت و شاهد شکل گیری دولتی مقتدر و کار آمد خواهند بود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: انتخابات فرصت کم نظیر و بی نظیر برای جوامع و کشورهایی که معتقد به مردم سالاری هستند به خصوص کشور ایران که بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است، می باشد و امید است دولت آینده بتواند با کمک جوانان همه مشکلات و موانع را برطرف کند.
عزیزی با بیان اینکه امروزه دشمنان و بدخواهان نظام به دنبال دلسرد کردن و بی تفاوتی مردم نسبت به شرکت در انتخابات هستند، گفت: مردم فهیم استان با حضور با شکوه خود باری دیگر افتخار خواهند آفرید.
وی تأکید کرد: مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی در تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب در صیانت از حق قانونی و شرعی خود که همان انتخاب سرنوشت یک کشور به مدت 4 سال است باید پای صندوق های رأی حضور پررنگ داشته باشند.
وی ابراز امیدواری کرد: به فضل الهی و حضور ملت ایران به خصوص رأی اولی ها شاهد رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآور شد: امت همیشه در صحنه، ورزشکاران و جوانان نظام و... با حضور گسترده پای صندوق های رأی انتخاب اصلح را بر اساس معیار های مشخص و تبیین شده خواهند داشت.
عزیزی اظهار کرد: انتخابات پیش رو یکی از به یادماندنی ترین انتخابات های دوران حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به برکت خون شهدا، رهبری فرزانه انقلاب و حضور با بصیرت و عزتمندانه مردم ایران اسلامی رقم می خورد.
پایان پیام/706

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/372984/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واردات قهوه 75 درصد افزایش یافت

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید

علما حافظان مرزهای دینی هستند

57 سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال 1403

تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین

انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟

کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن

عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد

دستگیری 5 متهم حفاری غیرمجازو کشف 2 دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد

ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است

داورزن هزار و 700 نفر شتر دارد

بارش شدید باران در بردسکن

8200 خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند

پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر

انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور

بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی

کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی

پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی

حاجیان ایرانی با میانگین سنی 57 سال عازم حج تمتع می‌شوند

میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع 57 سال است

بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند

تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

کنکور سراسری 1403 - مشهد

ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور

روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند

(ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری 20 میلیون بار دیده شد

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور

رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود

ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

ویدیوئی از دانش‌آموزانی که به دلیل سیل به کنکور نرسیدند

‏سرقت موبایل پشت چراغ قرمز سر چهارراه در مشهد!

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند

اخبار کوتاه خراسان رضوی / 7 اردیبهشت

قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود

آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد

حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود

گوزن سفید

برگزاری کنکور سراسری 1403گروه علوم تجربی در خراسان رضوی

اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد

میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است

آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند