پیام خراسان

آخرين مطالب

مهرعلیزاده: اقتصاد اجتماعی برنامه دولت زندگی است سياسي

مهرعلیزاده: اقتصاد اجتماعی برنامه دولت زندگی است
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - بیرجند - نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه خود برای دولت سیزدهم را اقتصاد اجتماعی اعلام کرد و گفت: این برنامه‌ اجازه فعالیت اقتصادی و رقابت را می‌دهد در عین حال اجازه نمی‌دهد که قشر ضعیف زیر چرخ‌های اقتصادی له شود.

به گزارش ایرنا "محسن مهرعلیزاده" عصر یکشنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم خراسان جنوبی که از شبکه استانی خاوران پخش شد، افزود: من در این دوره آمده‌ام به عنوان کسی که 42 سال است در این کشور در زمینه‌های اقتصادی، صنعتی‌، برنامه‌ریزی، بانکی، پولی با یک پایه مهندسی، دکترای مدیریت مالی، دانش‌آموخته مهندسی اقتصاد در سطح دکترا، کار اجرایی استانداری خراسان بزرگ و نیز آشنا بودن به همه مسائل سیاسی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و توسعه‌ای، منطقه آزاد کیش، سازمان انرژی اتمی، ایجاد دوباره نیروگاه اتمی بوشهر، عقد قرارداد، مذاکره، تسلط به زبان انگلیسی و آلمانی با همه این قابلیت‌ها خادم شما هستم.
وی گفت: دولت مردم از مردم حمایت می‌کند حتی با پرداخت پنج برابری یارانه‌ها که قول آن را داده‌ام و منابع آن را دیده‌ام با جلوگیری از کسری‌های بودجه، با راه‌اندازی تولید، ایجاد اشتغال و رقابت اقدام خواهیم کرد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری دولت خود را "دولت زندگی" نامید و افزود: دولت من ادامه دولت اصلاحات است؛ دولتی که در دنیا افتخار می‌کردیم گذرنامه ما اعتبار داشت، ایرانی بودن افتخار بود و هنوزم هست اما خیلی بیشتر بود، تورم و گرانی کنترل شده بود، ریال ما در برابر دلار ارزش ثابت 800 تومان برای 6 یا هفت سال در آن هشت سال را داشت.
وی گفت: نشاط اجتماعی، مراودات مطلوب بین مردم و مردم با کشورهای دیگر اینها افتخارات دولت اصلاحات بود و من به عنوان معاون دولت اصلاحات و استاندار خراسان بزرگ در دولت اصلاحات با یک سابقه طولانی 42 ساله در زمینه‌های مختلف صنعتی، بانکی، پولی و مدیریت‌های کلان آمده‌ام که همان راه را اما امروز برای جوانان امروز دوباره احیا کنم، نمی‌خواهم در کشور من کسی زور بشنود، نمی‌خواهم کسی به خودش اجازه دهد زور بگوید، نمی‌خواهم کسی تحمیل عقیده بکند، نمی‌خواهم تمامیت خواهی در کشور بماند و ادامه پیدا کند.
مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهم کسی خارج از حدود خود حرفی بزند گفت: باید شفاف باشیم، با مردم باشیم، در اختیار مردم باشیم، اطلاعات در اختیار مردم قرار دهیم، فساد باید ریشه‌کن شود، باید در کشور قانون حاکم شود، باید مردم حاکم باشند، تعصبات ذهنی افراد محدود مشخص نباید بر زندگی مردم سایه شوم بیندازد، مردم زندگی آبرومند برازنده ایرانی می‌خواهند و ایرانیان شایسته زندگی برازنده ایرانی هستند.
وی تصریح کرد: نام دولت من دولت زندگی است، زندگی جوان، کهنسال، خانم‌ها، آقایان، زندگی اقوام و ادیان، سنن و مذاهب مختلف، زندگی نه مرگ، امید نه بی‌امیدی و ناامیدی و زندگی یعنی زندگی شرافتمندانه انسانی و برازنده ایرانی و برای همه شما ایرانیان آرزوی سربلندی دارم.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه این مقطع، مقطع حساس تغییر در تاریخ است گفت: اگر اینگونه که من عرض کردم ایران تغییر پیدا کند ایران به جایگاهی که برازنده ایرانی هست خواهد رسید.
وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مردم خراسان جنوبی گفت: کسانی که سال‌های 78 ، 79 و 80 با من همدرد بودید و در مرزهایتان قاچاقچی‌ها و طالبان می‌آمدند و از روستاها گروگان می‌گرفتند و اذیت می‌کردند که در آن زمان در کنارتان بودم و با خنده‌هایتان خندیدم و با گریه‌هایتان گریستم.
مهرعلیزاده افزود: خدا کمک کرد ارتش و سپاه را مستقر کردیم و اطلاعات و بسیج آمدند و طی یک سال و نیم همه را برچیدیم و ‌مرزها را امن کردیم.
وی گفت: در مورد خراسان جنوبی دو مطلب را می‌توان در ذهن پروراند اول جمعیت اهل علم، سیاست و مفاخر ارزشمند ادبی و فرهنگی که گذشته استان در ابعاد علمی و سیاسی پیشرو است.
استاندار اسبق خراسان افزود: دومین مطلب بی‌آبی، بی‌آبی، بی‌آبی و خطر خشکسالی این استان مهم است در جلساتی که اخیرا داشتیم و روی انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به خراسان جنوبی و خراسان جنوبی رضوی صحبت شد، یکی از افرادی که مصر بود، من بودم.
وی بیان کرد: اگرچه انتقال آب گران است اما بسترهایی وجود دارد که اگر خشک شود خدا می‌داند برای خراسان جنوبی چه مشکلاتی پیش می‌آید و به جای این همه باغداری، تولید و زعفران و معادن دشت بی‌حاصل را باید داشته باشیم.
مهرعلیزاده گفت: آب گران تمام می‌شود و وقتی به آنجا می‌رسد نزدیک 2 یورو قیمتش تمام می‌شود و به قیمت امروز یعنی 50 هزار تومان که عیبی ندارد و به مردم باید همین آب سطحی را بدهیم که بنوشند و الگوهای صحیح کشاورزی را باید یاد بدهیم و تسهیلات پرداخت شود.
وی افزود: آب انتقالی را می‌توانیم در صنایع استفاده کنیم و برای صنایع سنگین بزرگ معدنی مشکلی نخواهد داشت زیرا با صادرات محصولات، مشکلی برای قیمت آب به وجود نخواهد آمد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما در خراسان جنوبی به صنایع تبدیلی نیاز داریم که محصولات باغی را تبدیل به فرآورده‌های با ارزش افزوده بیشتر کنیم و دسترنج تلاشگران استان را به نحو برتری در استان‌ها عرضه کنیم.
وی گفت: با برنامه‌هایی که داریم برای خراسان جنوبی که خود را در آنجا به عنوان یک سرباز می‌دانستم و ‌در راه آهن 780 کیلومتری مشهد تا بافق همیشه سایه‌های خوب و آرامش خوب از کار و تلاش در ذهنم متصور است، امیدوارم با توسعه صنایع قطعه سازی کشاورزی و تبدیلی در تامین آب، آب و آب خدمتگزار خوبی برای مردم این استان باشم.
مهرعلیزاده افزود: همه شما مردم ایران قابل احترام و بزرگوارید و در تاریخ بشریت افتخار آفریدید، تاریخ ساز و ‌بزرگید، در همین دهه‌های اخیر غیرت شما در حفظ کیان و تمامیت ارضی و حریم کشورمان سبب تقدیم ‌240 هزار شهید شد.
وی گفت: اما دیدیم چه شیرین دست به دست هم دادیم و تمام دنیا که اراده کرده بودند، پشت صدام بایستند پشت صدامیان را به خاک مالیدیم.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر شرایط کشورمان مناسب نیست اما داشتن ایرانی با همت و تمدن ایرانی اسلامی و ‌جوانان برومند، عاقل و آگاه و منابع انسانی ارزشمند و فارغ التحصیلان خوب از دانشگاه‌های کشورمان و این همه امکانات و منابع خدادادی، مرز و موقعیت جغرافیایی همه چیز داریم و آنچه نداریم برنامه عملیاتی قابل عمل برای اداره کشور در دوران‌های مختلف و دولت‌های مختلف بوده است.
وی اظهار داشت: ضمن اینکه به همه دولت‌ها احترام می‌گذاریم اما حاصل کار بعد از 42 سال این است که امروز در بخش عظیمی از جامعه بیکاری، فقر و فاصله شدید بین درآمد و مخارج، شکاف اجتماعی مردم و حاکمیت وجود دارد و اگر امروز دور از همه عیب‌ها تصمیمی نگیریم و دولت کاربلد و کارآمد را انتخاب نکنیم با مشکل مواجه خواهیم شد.
مهرعلیزاده گفت: دولت من برنامه دارد و ریز کار را می‌فهمد، ‌در ‌گرفتن افراد به دنبال حزب سالاری نیست بلکه به دنبال افراد کاربلد است و از جوانان و بانوان استفاده خواهد کرد.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌­ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، 28 خرداد امسال برگزار می‌شود.
سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سید ابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
با توجه به شرایط کرونا و لزوم خودداری از برگزاری تجمعات و براساس برنامه‌های اعلام شده ستاد انتخابات معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از روز چهارشنبه 19 خرداد هر روز ساعت 16:30 از رادیو و سیمای استانی خراسان جنوبی (شبکه خاوران) پخش می‌شود.
بر این اساس هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از 19 خرداد تا 25 خرداد ماه از صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی با مردم این استان سخن می‌گویند و در روزهای قبل "محسن رضایی"، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، "سعید جلیلی" و "عبدالناصر همتی" دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از طریق شبکه خاوران با مردم خراسان جنوبی سخن گفتند.
برچسب‌ها
انتخابات 1400 خراسان جنوبی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسن مهرعلیزاده
پروندهٔ خبری
تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/373003/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بازداشت 4 کنکوری متخلف؛ کنکور برای داوطلبان سیل‌زده تکرار می‌شود

خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد

زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)

پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)

«برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!

پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت

چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟

اعزام 2 کاروان 85 نفره از کرمانشاه به حج عمره

وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود

آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول

اختصاص 100 قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای 4 فرزند

100 کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی

تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب

شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود

علت گرانی شدید قیمت پیاز

هواشناسی ایران1403/02/07؛هشدار بارش‌های شدید در 5 استان

برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت 4 تخلف در آزمون سراسری

نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

اجرای بیش از 2 هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در 5 استان

مرزبانی ایران: 6 مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند

آزادی 6 مرزبان بازداشت شده در شرق کشور

ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور

امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات

علی. چ در مشهد دستگیر شد/ پاتوق شیما راز تبهکاری هایشان را لو داد

بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم

آبگیری 3 میلیون 950هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس

بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه

نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد

جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد

حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد

برپایی 1064 شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات

ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر

آزادی 6 مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور

سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد

کشف 72 هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

اعتبار 6 همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی