پیام خراسان

آخرين مطالب

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در خراسان جنوبی: رئیسی اوضاع کشور را به نفع مردم تغییر خواهد داد اجتماعي

رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در خراسان جنوبی: رئیسی اوضاع کشور را به نفع مردم تغییر خواهد داد
  بزرگنمايي:

پیام خراسان -

پیام خراسان


گروه استان‌ها- رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان جنوبی با بیان اینکه آیت الله رئیسی نماد تفکر و گفتمان اسلامی است گفت: آیت الله رئیسی برای کشور و استان فرصت بسیار عالی است و نباید این فرصت را از دست داد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، حجت الاسلام والمسلمین حسین مختاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد اظهار داشت: انتخابات بسیار سرنوشت ساز و حیاتی را در پیش رو داریم که در این راستا وظیفه همه ما این است که هم در انتخابات و هم در رأی دادن به کاندیدای اصلح مشارکت حداکثری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه همه باید در مشارکت حداکثری در انتخابات احساس تکلیف کنند افزود: ممکن است افرادی باشند که به دلیل عملکرد دولت در 8 سال اخیر ناامید هستند و تمایلی به شرکت در انتخابات ندارند، که در این راستا وظیفه ما این با منطق، اخلاق و عقل افراد را متقاعد کنیم که راه درست شرکت در انتخابات است و قهر کردن اوضاع کشور را بدتر می کنند و اتفاق خوشایندی نخواهد افتاد.
رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین باید با گفت‌وگوی منطقی و حسن خلق افراد را برای مشارکت در انتخابات تشویق کنیم تا شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.
مختاری تصریح کرد: دشمنان در سال 58 نیز 98.2 درصد رأیی که اتفاق افتاد را به روی خود نیاوردند و به ضدیت با نظام ادامه دادند و همچنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند.
وی با اشاره به اینکه باید حواسمان باشد با نیامدن و عدم مشارکت در انتخابات به دست دشمن فرصت ندهیم و دشمن را جسور نکنیم خاطرنشان کرد: گرچه همه ما می دانیم حتی افرادی که در انتخاب شرکت نمی‌کنند، باز هم پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و اگر روزی دشمن خیال خام به سرش بزند در مقابل او خواهند ایستاد.
گرد‌همایی بزرگ حامیان آیت‌الله رئیسی در مازندران برگزار می‌شودآیت‌الله رئیسی: آقایان توسعه کشور را به لبخند بیگانگان گره زدند / پایان رانت و فساد را اعلام خواهیم کرد / سفره مردم وابسته به خارج شدنماینده مردم بویراحمد در مجلس: برای برون‌رفت از وضع موجود "آیت‌الله رئیسی"بهترین گزینه ‌است رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان جنوبی یادآور شد: مردم اگر نسبت به حضور در انتخابات تردید دارند به دلیل جریانات سیاسی نیست بلکه مردم ناامید شده اند، زیرا به وعده‌ها عمل نشده است و افزایش قیمت‌ها، بیکاری و مشکلات زیادی را شاهد هستند.
مختاری اظهار داشت: مردم حق دارند و باید به دولت و اقدامات نادرستش اعتراض کنند، اما از سوی دیگر باید پای صندوق‌های رای بیایند و اعتراض خود را با رأی به افراد اصلح و انتخاب درست بیان کنند.
وی افزود: آمدن آیت الله رئیسی در صحنه انتخابات این امید را در دل مردم ایجاد کرده است زیرا مرد عمل آمده است و اگر ایشان انتخاب شوند اوضاع کشور تغییر خواهد کرد.
رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان جنوبی با اشاره به درصد رأی بالای آیت الله رئیسی در خراسان جنوبی گفت: نسبت به خراسان جنوبی نگرانی وجود ندارد و هرکدام از مردم ما خاطره خوبی از برخورد آیت الله رئیسی و کمک به محرومان دارند.
مختاری بیان کرد: مردم خراسان جنوبی مردم فهیم هستند و پیش بینی ما این است که در این دوره از انتخابات نیز استان ما درمیزان رأی به آیت الله رئیسی در کشور استان اول خواهد بود. 
وی با بیان اینکه مردم باید بدانند رئیسی برای کشور و استان فرصت بسیار عالی است و نباید این فرصت را از دست داد خاطرنشان کرد: امید است ایشان در همان دوره نخست انتخابات، با رأی قابل قبولی پیروز انتخابات باشند.
رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم از صداقت و خدمت بی منت خوششان می آیند افزود: آیت الله رئیسی این ویژگی‌ها را دارد و انسان صادقی است و تاکنون خدمت بی منت بسیاری را نسبت به مردم در کارنامه خود ثبت کرده است و همونین در تولیت آستان قدس نیز کمک‌های بسیاری به استان ما داشته و دردهای بسیاری را از دوش مردم برداشته اند.
مختاری با اشاره به اینکه همچنین مردم اگر از برخی با لباس روحانیت تنفر دارند زیرا می دانند خدمت چندانی نمی کنند و کشور را به هم ریخته اند اظهار داشت: اما عملکرد آقای رئیسی در دولت آینده عملکرد مقبولی خواهد بود و انشالله با توجه به جایگاه ایشان و اینکه همه نخبگان حاضر هستند در سایه ایشان کار و خدمت کنند، ثبات و آرامشی بر کشور حاکم شود و روند معقولی به سوی بهتر شدن اوضاع شاهد باشیم.
وی با اشاره به حمله برخی کاندیداها به آیت الله رئیسی بیان کرد: آنها می دانند که شخصیتی که رأی آوری دارد آیت الله رئیسی است و اگر بتوانند ایشان را از این مقبولیت بیندازند اتفاقی که سال 92 افتاد مجدد رخ دهد و نتیجه آن گونه که می خواهند شود.
رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان جنوبی گفت: از طرفی ایشان در دو سالی که در قوه قضاییه بوده اند با بسیاری از این افراد برخورد کرده و اکنون نیز می‌ترسند که اگر این الله رئیسی انتخاب شود و قدرت بگیرد با متخلفین برخورد خواهند کرد و حساسیت نشان خواهند داد.
مختاری با بیان اینکه هماهنگی سه قوه منافع کسانیکه دغدغه انقلاب، اسلام و خون شهدا را ندارند و غرب گرا هستند را به خطر می اندازد تصریح کرد: انتخابات سال 1400 با انتخابات سال 96 قابل مقایسه نیست، در آن زمان ستادهای بسیاری را اجاره کردیم اما اکنون مردم به صورت خودجوش ستاد تشکیل داده اند و از آیت الله رئیسی حمایت می کنند.
وی به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری در انتخابات تضمین امنیت کشور، ناامید کردن دشمنان کشور، آوردن یک رئیس جمهور مقتدر در کشور است و اگر بخواهیم نظام اسلامی را حفظ کنیم باید در انتخابات پرشور شرکت کنیم که امنیت ما مخدوش نشود، رئیس جمهور احساس ضعف نکند و بهانه به دست دشمنان نیاید و تحریم ها را بیشتر نکنند.
رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان جنوبی حضور حداکثری مردم در انتخابات یک بیعت و رفراندوم مجدد است بیان کرد: زمانی که دشمن ببینند مردم اینگونه در صحنه هستند انشالله از محاسبات و تحلیل‌های غلط خود دست بردارد و ببیند که ما یک کشور قوی و ملت متحد و منسجم هستیم.
مختاری اظهار داشت: اگر ما بتوانیم با انتخابات پرشور یک ایران قوی و یک دولت جوان حزب الهی که به یک دولت مردمی و ایران قوی منتهی شود تشکیل دهیم، مستکبران دست از سر ما برخواهند داشت و مجبور خواهند بود ما را به رسمیت بشناسند.
وی تصریح کرد: مردم ما امروز می توانند با حضور پرشور در انتخابات که هزینه ای ندارد، با کمترین هزینه می توانند برای کشور اقتدار و امنیت ایجاد و دشمنان را ناامید کنند.
رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان جنوبی گفت: 24 ساعت قبل از شروع انتخابات تبلیغات رسمی تمام می شود اما افراد می توانند در خانه با تماس تلفنی و یا چهره به چهره مردم را برای آمدن به پای صندوق های رأی متقاعد کنند.
مختاری با بیان اینکه انتخابات در کشور ما یک واقعیت است افزود: همان افرادی که می گویند انتخابات مهندسی شده است، تلاش می کنند نظر مردم را جلب کنند زیرا می دانند که این مردم هستند که تعیین کننده هستند.
وی خاطرنشان کرد: درست است مردم حق دارند دچار تردید و ناامیدی شوند زیرا دولتی به نام تدبیر و امید آمد ولی با بی تدبیری در مردم ناامیدی ایجاد کرد، اما با حسن خلق باید از مردم دلجویی و با منطق آنان را متقاعد کرد که برای بازگشت امید در جامعه به شخصیتی که نماد تفکر و گفتمان اسلامی است رأی بدهند و امید را به جوانان بازگردانند.

پیام خراسان

انتهای پیام/255/ش

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/373513/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چهارشنبه بازار بجنورد، از قدیم تا امروز

وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد

باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان

برق در دولت آباد وصل شد

روایتی از شمشاد‌های جنگل‌های هیرکانی از زبان شهروند خبرنگار

ارسال 2200 تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

ارسال 2200 تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از 10دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در 2دقیقه دود شد!

طرح آرامش در نیشابور اجرا شد

خزعلی: بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه

مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور

حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد

5 واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد

راهپیمایی مردم نیشابور، سبزوار، بردسکن و درود

واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است

دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه

برخورد شدید 3 دستگاه پراید در جاده قدیم نیشابور

راهپیمایی حمایتی مردم گرمه از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم شهر تیتکانلو در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام

5 مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار

5 مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار

پلمب 5 واحد متخلف صنفی در مشهد

اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(31 فروردین 1403)

کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که 202 میلیون سال قبل وجود داشت/ ویدئو

راهپیمایی مردم شهر صفی‌آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان

ببینید | شعرخوانی آرزو سبزوار قهفرخی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در شب هشتم رقابت سرزمین شعر

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب بردسکن

واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد

عملیات "وعده صادق" نمایش قدرت نظامی ایران بود

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا

دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان

آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد

واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت 5 نفر شد

دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه

راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی

هوا تا 2 روز دیگر آرام است

حمایت نمازگزاران اهل سنت شهر اسدیه شهرستان دارالتقریب درمیان از عملیات تنبیهی وعده صادق

حمایت اهل سنت اسدیه از عملیات تنبیهی وعده صادق

راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم

نگاهی به نقش موسیقی ایرانی در آوا‌ها و نوا‌های مذهبی

عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده و اعجاب انگیز بود