پیام خراسان

آخرين مطالب

تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد مدعی سه ساله ورزشي

تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد مدعی سه ساله
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - مشهد- لیگ برتر فوتسال در فصل جدید طی هفته گذشته قرعه‌کشی شد و تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد چهار حریف ابتدایی خود را شناخت، این تیم در سه سال اخیر، خود را جزو مدعیان قهرمانی نشان داده و امسال نیز به دنبال حفظ هویت و ادعای خود است.

قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال 21 تیر ماه به میزبانی باشگاه گیتی پسند اصفهان با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ برتر و مسوولان سازمان لیگ انجام شد.
بر این اساس مسابقات از چهاردهم مرداد ماه با حضور 14 تیم و در یک گروه به مدت 26 هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.
فصل گذشته مسابقات در 2 گروه هفت تیمی برگزار شد و سه تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی راه یافتند تا قهرمان لیگ مشخص شود که در نهایت تیم مس سونگون به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم گیتی پسند اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم‌های سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد هم به ترتیب سوم و چهارم شدند.
فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال ابتدا قرار بود از هفتم مرداد ماه آغاز شود، اما به خاطر حضور تیم ملی در تورنمنت هشت جانبه تایلند این بازی‌ها با یک هفته تاخیر آغاز می‌شود.
بر اساس قرعه کشی انجام شده و مشخص شدن چهار هفته نخست لیگ، تیم فرش آرا ابتدا به عنوان مهمان به ترتیب با تیم‌های فولاد زرند ایرانیان، کراپ الوند و گیتی پسند دیدار خواهد کرد و در هفته چهارم میزبان تیم راگای شهر ری خواهد بود.
تیم فرش آرا در سال 96، رتبه ششم و پیش از آن فصل را با کسب مقام هشتم، یازدهم و هفتم به پایان رسانده بود اما در سال 97 و همچنین سال 98 در رتبه سوم جدول قرار گرفت و پارسال نیز در گروه خود به مقام دوم دست یافت و در مرحله نهایی لیگ برتر مقام چهارم لیگ را به دست آورد.
شروع تمرینات فرش آرا
سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در خصوص روند آماده سازی این تیم برای فصل آتی گفت: تمرین‌های بازیکنان تیم خود را از ششم تیرماه آغاز کردیم. در طول تمرینات برنامه‌های مشخص شده طبق اهداف باشگاه انجام می‌شود تا با توجه به فصل پیش رو اعضای باشگاه با تمام تلاش در راستای موفقیت تیم تلاش کنند.
مجید مرتضایی افزود: برخی منتقدان، عملکرد فرش‌آرا در فصل گذشته را رضایت بخش نمی‌دانستند، اما نباید فراموش کنیم که سه تیم برتر فصل گذشته چهار بازیکن خوب فرش‌آرا را با پیشنهادهای قابل توجهی جذب کردند. این موضوع نشان می‌دهد توانایی بازیکنان فرش‌آرا آنقدر بالا بوده که تیم‌های برتر لیگ برتر به دنبال جذب آنان هستند.
وی با بیان اینکه فرش‌آرای مشهد در لیگ برتر فوتسال، شبیه تیم فوتبال آرسنال در انگلیس شده است ادامه داد: آرسنال بازیکنان بی‌نام و نشان را جذب می‌کرد و پس از رشد و افزایش توانایی بازیکنان از پرداخت دستمزد بازیکنانش عاجز می‌ماند و آنان را از دست می‌داد. این اتفاق در دو سه سال اخیر برای فرش‌آرا رخ داده است.
سرمربی تیم فرش آرا گفت: برای جذب بازیکن ابتدا باید صبر کنیم تا تیم‌های متمول بازیکنان خود را جذب کنند، سپس به سراغ بازیکنان مستعدی که آینده خوبی دارند برویم تا بتوانیم دوباره بازیکنان جدیدی بسازیم.
وی افزود: در حال حاضر با پیوستن سه بازیکن جدید و آغاز تمرینات، در مرحله شناخت بازیکنان از همدیگر هستیم. هماهنگ شدن بازیکنان با یکدیگر مقداری زمانبر است.
مرتضایی در باره شروع زود هنگام مسابقات لیگ برتر فوتسال نیز ادامه داد: پارسال مسابقات لیگ برتر از 26 آذر ماه آغاز شد و امسال آغاز زود هنگام لیگ برتر پیشنهاد کادرفنی تیم ملی بود. بازی‌های دوستانه تیم ملی پیش از جام جهانی تقریبا صفر و مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران جایگزین بازی‌های دوستانه تیم ملی شده است.
وی گفت: با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان تیم ملی در لیگ ایران بازی می‌کنند، بازی‌های لیگ برتر محک خوبی برای انتخاب بازیکنان خواهد بود و بازیکنان در شرایط بازی به تیم ملی افزوده می‌شوند. هرچند عملکرد خوب برخی بازیکنان در لیگ نمی‌تواند تضمین‌ کننده درخشش آنها در مسابقات بین‌المللی باشد.
محدودیت منابع مالی
مدیر عامل تیم فوتسال فرش آرا هم گفت: بودجه باشگاه ما محدود است و در نتیجه نمی‌توانیم با باشگاههای ثروتمند لیگ برای جذب بازیکن یا حتی افزایش دستمزد و حفظ بازیکنان خود رقابت کنیم.
احمد جبلی با بیان اینکه به دلیل محدودیت منابع و هزینه هرسال بازیکنان مختلف از تیم ما جدا می‌شوند افزود: امسال هم تاکنون چهار بازیکن تاثیرگذار تیم ما به تیمهای دیگر پیوستند.
وی ادامه داد: باشگاه سقف مشخصی دارد و نمی‌تواند بیش از آن هزینه کند. برای باشگاه اهمیت دارد که به تعهدات خود نسبت به مربیان و بازیکنان پایبند باشد، به همین خاطر پیشنهاد مبلغ کمتری نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتر به بازیکنان ارائه می‌دهد.
مدیر عامل تیم فرش آرا گفت: تاکنون سه بازیکن جدید به خدمت گرفتیم و هدفگذاری ما برای فصل آتی قرار گرفتن جزو چهار تیم بالای جدول است.
وی افزود: حمایت هیات مدیره کارخانجات فرش آرا باعث شده چرخ فوتسال استان همچنان به حرکت خود ادامه دهد و هر سال استعدادهای مختلفی از این استان شکوفا شوند. استعدادیابی و پروش بازیکنان مستعد را در دستور کار داریم و امسال در رده نونهالان هم تیم داری خواهیم کرد.
جبلی با تشکر از حمایت های شهرداری و شورای شهر مشهد ادامه داد: در رشته‌های مختلف ورزشی تیمهایی با نام و حمایت شهرداری شهر خود در مسابقات لیگ شرکت می‌کنند. باشگاه فرش آرا در طول سالهای فعالیت خود سعی کرده با توجه به اهمیت ورزش در اعتلای شور و نشاط اجتماعی، خدمت خود را بلند مدت به جوانان شهر ارایه کند که همراهی مدیران و مسوولان شهری پشتوانه مناسبی برای ریل گذاری این هدف است.
جذب سه بازیکن جدید
مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد هم گفت: در لیگ برتر امسال تیمهای فرش آرای مشهد، مجتمع فردوس قم، شهروند ساری، فولاد زرند ایرانیان، مس سونگون ورزقان، زندی بتن کلاردشت، کراپ الوند ایرانیان، مقاومت البرز، ملی حفاری اهواز، سن‌ایچ ساوه، گیتی‌پسند اصفهان، اهورای بهبهان، راگای ری و شهید منصوری قرچک برای کسب عنوان قهرمانی با هم رقابت خواهند کرد.
رضا سالار افزود: بهمن جعفری، علی رستمی، مجید خزایی و علی ابراهیمی هم بازیکنانی هستند که تاکنون از فرش آرا جدا شده و به دیگر تیم‌ها پیوسته‌اند.
وی ادامه داد: تیم فرش آرا برای فصل آتی لیگ برتر فوتسال سه بازیکن جدید به خدمت گرفته است. محمدرضا رحمانیان از تیم کوثر اصفهان، میلاد قنبرزاده از تیم راگای شهرری و سینا ممبینی از حفاری اهواز بازیکنانی هستند که این فصل برای تیم فرش آرا به میدان خواهند رفت.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: امسال هم با تلاش بازیکنان و حمایت مدیریت باشگاه و مسوولان شهری می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای برای استان باشیم و در عین حال بتوانیم جزو تیم‌های برتر لیگ قرار بگیریم.
برچسب‌ها
لیگ برتر فوتسال مشهد فوتسال فرش آرا مشهد

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/385909/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار

قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد حادثه ساز شد

کنایه سنگین نماینده مجلس به رئیسی درباره قیمت دلار

رئیسی اسرائیل را تهدید به پاسخ شدیدتر کرد

50 میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت

دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد

نصب 13 هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی

قلع و قمع درختان معضل این روز‌های جنگل‌های روستای پای طوف جلیل + فیلم

اختصاص 50 میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد

رشد 10 درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین

اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای

بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای

نقص سیستم آب پاش منجر به اتفاقی در رژه روز ارتش مشهد شد

ذخیره‌سازی 140 هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان

ماجرای ماشین آب‌پاش در رژه روز ارتش مشهد چه بود؟

معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران

رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش

شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود

نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد

مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است

سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است

اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع

تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار

اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد / فراجا عذرخواهی کرد + فیلم

معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد

نمایندگان صدای واحد اولویت های عمرانی خراسان رضوی باشند

مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن

چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید

کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک

برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند

دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور

روزنامه عربستانی : منطقه تاب تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد/ ایران این بار منتظر نخواهد ماند

فعالیت 254 آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دلیل عجیب و متفاوت یک مرد برای خفه کردن همسرش

علت حادثه امروز مراسم رژه ارتش در مشهد چیست؟

75 درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است

آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد

افزایش 37 درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی

هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد

آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است

متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از 49 میلیارد ریال محکوم شد

کشف بیش از 100 کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار

اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد

خسارت 78 میلیارد ریالی تخلفات صید و شکار به محیط زیست خراسان رضوی

(ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!

ذخیره‌سازی 140 هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان

ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران