پیام خراسان

آخرين مطالب

لبخند زیبا و جذاب، راز جذابیت لبخند بازیگران چیست؟ اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای داشتن لبخندی جذاب و زیبا راه های موقتی و دائمی بسیاری وجود دارد که می خواهیم آن ها را در نی‌نی‌بان به صورت کامل بیان کنیم. این رازهایی که می گوییم را می توانید هم در خانه و هم در مطب دندانپزشکی انجام دهید. همچنین با راز لبخند جذاب بازیگران هم آشنا خواهید شد.
لبخند زیبا و جذاب، راز جذابیت لبخند بازیگران چیست؟ بعضی افراد به صورت طبیعی لبخندی زیبا و ملیح دارند و هر زمان می خندند، لبخند جذابشان توجه ما را به سوی خود جلب می کند. اما درصد خیلی کمی از افراد هستند که به این صورت لبخند می زنند. بیشتر بازیگران و افرادی که مشهور شده اند، از روش های مختلفی نظیر روش اصلاح طرح لبخند استفاده کرده اند تا لبخند جذاب تری داشته باشند. اما به صورت کلی زمانی طرح لبخند زیباست که فرم خاصی روی لثه، دندان و فاصله دندان وجود داشته باشد. بنابراین زمانی که این تناسب میزان اجزای صورت وجود داشته باشد، چهره شما زیباتر خواهد شد. بازیگران و افراد مشهور نیز از این ترفند برای جذاب تر شدن لبخند خود استفاده کرده اند.
متخصص ارتودنسی توانسته چه مشکلی از لبخند افراد مشهور را بر طرف کند؟ وقتی لبخند جذاب افراد مشهور را می بینیم ممکن است تصور کنیم که آن ها با دندان هایی زیبا متولد شده اند اما حقیقت این است که بسیاری از بازیگران و حتی افارد مشهور و ورزشکاران حرفه ای مورد علاقه ما توانسته اند از طریق درمان ارتودنسی مشکلات دهان و فک خود را برطرف کنند. بنابراین می توان نتیجه گرفت اگر آن ها توانسته اند مشکلات دهان و فک خود را از طریق این روش برطرف کنند، قطعا ما هم با مواجه به این مشکلات خواهیم تواسنت اقدامات جدی برای درمان کنیم. به همین دلیل شناخت نوع مشکل از اهمیت بالایی برخوردار است. متخصص ارتودنسی می تواند مشکلات خاص لبخند را بر طرف نماید. از جمله مهم ترین مشکلاتی که با ارتودنسی بر طرف می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:
جلو بودن فک بالا نسبت به فک پایین که به اوربایت مشهور است. جلو بودن فک پایین نسبت به فک بالا که به آندربایت مشهور است. نامتقارن بودن دندان ها و حتی کوتاه و بلند بودنشان وجود فاصله میان دو فک در بخش های جلویی کج یا نامتقارن بودن یا ناهمترازی یک یا چند دندان ازدحام دندان وجود فاصله میان دندان های جلویی وجود شکاف کام کوچک بودن کام و دهان اگر به تصویر زیر دقت کنید می بینید که تام کروز نیز در سال 2002 با استفاده از ارتودنسی توانست لبخندی زیبا و جذاب برای خود به وجود آورد.

پیام خراسان

انواع روش اصلاح طرح لبخند در خانه وقتی نوبت به داشتن لبخندی زیبا و جذاب می شود، به دنبال بهترین روش های ایجاد طرح لبخند در خانه می افتیم چرا که سریع ترین و آسان ترین راه حل ها هستند.
مسواک زدن با استفاده از سفید کننده های دندان (مانند خمیر جرم گیر و ) استفاده از بلیچینگ مسواک زدن با استفاده از جوش شیرین و خمیر دندان و نمک دریا مسواک زدن استفاده از پراکسید هیدروژن مسواک زدن خمیر پودر زردچوبه مسواک زدن آب لیمو و جوش شیرین مسواک زدن با زغال سنگ روش هایی که در خانه برای اصلاح طرح لبخند استفاده می شوند دوام زیادی ندارند و برای مدت کوتاهی می تواند کمک کننده باشد. اما در مواقعی که مشکل از دهان و دندان و فک شما باشد، این روش ها غیر کاربردی خواند بود. به طور مثال زمانی که دندان های شما کج شده باشند، یا فک بالا جلو آمده باشد، چاره ای جز پناه بردن به روش های مناسب تر از قبیل ارتودنسی وجود نخواهد داشت. اما اینکه چگونه یک ارتودنستیت حرفه ای و با تجربه بیابیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیام خراسان

ارتودنسی بهترین روش ایجاد طرح لبخند زیبا در مطب دندان پزشکی در مطب متخصص ارتودنسی روش ارتودنسی برای ایجاد طرح لبخندی زیبا به کار برده می شود. این روش کاملا تخصصی محور بوده و حداکثر تا پایان عمر و تا وقتی که مراقبت های بهداشتی انجام شود، به قوت خود باقی خواهد ماند. ارتودنسی یک روش دائم و کاملا نتیجه بخش برای اطلاح طرح لبخند است. افراد مشهور با کمک اصلاح طرح لبخند توانستند شهرت بیشتری بدست آورند و به نحوی اعتماد به نفس بیشتری برای خود فراهم کنند. تاثیر یک لبخند جذاب و تاثیر گذار بر همگان آشکار است و افراد مشهور به دلیل اینکه همیشه باید آراسته و مرتب باشند، از ارتودنسی به عنوان روشی دائم کمک گرفته اند.
برای اصلاح طرح لبخند و ارتودنسی در کرج کجا برویم؟ اصلاح طرح لبخند با استفاده از روش ارتودنسی در کرج برای بیماران بسیاری چالش برانگیز است. از این رو سعی می کنند با پرس و جو و تحقیق از دوستان و آشنایان برای یافتن متخصص ارتودنسی در کرج اقدام کنند. متاسفانه یا خوشبختانه باید گفت این روش تا حدی موفقیت آمیز است. چرا که نیاز است به صورت علمی در این زمینه تحقیقات بیشتری انجام بدهید. از همین رو نیاز است، نتایج موفقیت آمیز پزشک مورد نظر خود را ببینید، نظراتی که در خصوص وی مطرح می‌ شود را به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار بدهید و سعی کنید صرفا به توصیه و پیشنهادات دوستان و اطرافیان اکتفا نکنید. در نهایت با مراجعه به مطب متخصص و انجام معاینات و عکس برداری دقیق تر خواهید توانست به نتایج موثرتر و واقعی تری دست پیدا کنید. این روش به شما کمک می کند ابتدا با متخصص ارتودنتیست بیشتر اشنا شده و از تجربیات وی مطلع شوید، سپس با اطمینان بیشتری آینده دندان ها و زیبایی صورتتان را به دستان وی بسپارید و با صرف هزینه ارتودنسی انتظار لبخندی زیبا و جذاب داشته باشید.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/669191/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آزادی 9 زندانی خراسان جنوبی با حضور خدام رضوی

نجات معجزه آسای مردی که سیل خراسان می‌برد

آیت الله علم الهدی: سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید/سه رسالت راهبردی آیت الله علم الهدی

فعالیت فعالیت سامانه‌های بارشی تا پایان هفته ادامه دارد

بارش‌ های رگباری کشور تا چهارشنبه ادامه دارد

احتمال بارش برف در ارتفاعات خراسان شمالی

راز بارورسازی ابرها/ چرا آمریکا نتوانست ولی احمدی‌نژاد توانست؟

(تصاویر) پرندگان مهاجر «سد درق»

هشدار بارش برف و سرما در ارتفاعات خراسان شمالی؛ عشایر از کوچ به این مناطق خودداری کنند

درخشش جوان خراسان شمالی در مسابقات بین المللی مهارت

مسیر جاده سبزوار- روداب همچنان بسته است

هشدار پلیس به حجاج: بار امانتی قبول نکنید

(ویدئو) مشهد از آرامش تا طوفان در 11 ثانیه

بارش شدید باران و تگرگ در اکثر محورهای خراسان رضوی/ تلفات جانی در تصادفات نداشته‌ایم

خطر «سیل» در مشهد فردا هم وجود دارد

بارش تگرگ و سیلاب امروز مشهد از هفت زاویه؛ آب دوباره ماشین‌ها را برد!

خسارت تگرگ به خودروها در مشهد + عکس ها (29 اردیبهشت 1403)

قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده بخش مرکزی شهرستان نیشابور

ببینید | کمک‌رسانی مامور پلیس به خودروی گرفتار در سیل مشهد

اختصاص رتبه اول مسکن مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی به قوچان

آخرین وضعیت فرودگاه مشهد

رونمایی از سکه ولایتعهدی حضرت رضا(ع) در مشهد

مسدود شدن سه مسیر اصلی در کلانشهر مشهد

سیلاب 3 مسیر اصلی در مشهد را مسدود کرد

بازگشایی جاده اسدآباد به روستای رباط سفید بخش احمدآباد مشهد

آب گرفتگی معابر مشهد مقدس در اثر بارندگی

ناشران نقره داغ شده‌اند؛ به نمایشگاه کتاب تهمت نزنید!

انتشار کتاب «بازخوانی ابعاد سرزنش از دیدگاه متون اسلامی»

رونمایی از دو عنوان کتاب در مهدیشهر

بخش مجازی نمایشگاه کتاب تا ساعت 24 بامداد ادامه دارد

نمایشگاه کتاب تهران به ساعت های پایانی خود نزدیک می شود

نمایشگاه کتاب تهران به ساعت‌های پایانی خود نزدیک می‌شود

کتاب‌خوانی باید باهوده باشد

هواشناسی: میزان بارش‌ در برخی نقاط مشهد تا امشب به 50 میلیمتر می‌رسد

پل انقلاب مشهد بار دیگر غرق در آب شد!

جاری‌ شدن سیلاب در خیابان‌های باخرز

حال و هوای امام رضایی در خراسان جنوبی

بارش باران در بجنورد

«شناسنامه سیلاب» خراسان شمالی باید تدوین شود

برملا شدن یک راز/ آیفون عکس‌ها را پاک نمی‌کند، پنهان می‌کند!

برگزاری نشست ملی آوا‌ها و نوا‌های مادرانه در قشم

ورود سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت به مدینه

بجنورد با کمبود مسجد مواجه است

سیل امروز مشهد خسارت جانی داشت؟

زنوزی شاید در مشهد تیمداری کند!

آسمان مشهد دوباره وسط روز تاریک شد! (فیلم)

فیلم| وضعیت سیلاب و آبگرفتگی در خیابان‌های مختلف مشهد

هیچ انسدادی در جاده‌های خراسان رضوی نداریم/ تردد در جاده‌های استان ایمن است

سرویس‌دهی قطارهای مشهد به موقع انجام می‌شود/ مسافران از قطار جا نمانند

مدیرکل فرودگاه‌ ها: فرودگاه مشهد در وضعیت عادی/ مسافران با قطار شهری به فرودگاه تردد کنند