پیام خراسان - مشهد- رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی از اعزام ۳ ورزشکار ژیمناستیک خراسان رضوی جهت حضور در رقابتهای آسیایی ناگویا۲۰۲۶ ژاپن خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملائکه از اعزام امیر محمد رحمانی، امیرمحمد قربانی در بخش آقایان و هنگامه هادیانی در بخش بانوان خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون هادیانی جهت کسب سهمیه اعزام به این رقابتها در چین به سر می برد.