دوشنبه ۱ تير ۱۴۰۵
اجتماعی

معاون اقتصادی تاکید کرد:

حساسیت مدیران به ارزیابی عملکردی شاخص‌های اقتصادی استان

حساسیت مدیران به ارزیابی عملکردی شاخص‌های اقتصادی استان
پیام خراسان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در سومین کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان تاکید کرد: مدیران اگر بنا به توسعه دارند، بر اساس برنامه «ارزیابی عملکرد شاخص های اقتصادی»، هدف گذاری کنند.
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در سومین کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان تاکید کرد: مدیران اگر بنا به توسعه دارند، بر اساس برنامه «ارزیابی عملکرد شاخص های اقتصادی»، هدف گذاری کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، هادی رجائی نیا در این کارگروه به ارزیابی عملکرد شاخص های اقتصادی استان ها به صورت فصلی توسط وزارت کشور اشاره کرد و با مهلت یک هفته ای به مدیران در خصوص تکمیل فرم های مربوطه تاکید کرد: این ارزیابی ها باید مبنای هدف گذاری دستگاه‌ها در جهت رشد اقتصادی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه حساسیت مدیران به نتایج ارزیابی ها زمینه رویکرد بهتر و پویاتر را در هر فصل نسبت به فصل‌های گذشته فراهم می‌کند اظهار داشت : گاهی معضلات ایجاد شده ی تصمیمات سلیقه ای مدیران تا سال ها گریبان ظرفیت‌های اقتصادی را می‌گیرد؛ این معضل با تدابیر درست و به موقع مدیران و گاهی پاسخگویی نسبت به یک تصمیم نادرست کمرنگ‌تر خواهد شد.
معاون استاندار به مدیران توصیه کرد: تا زمانی که با جدیت نسبت به موضوعات و آمارها نگاه نکنید، قطعا حرکت رو به جلویی را در استان شاهد نخواهیم بود.
رجائی نیا در ادامه به انسجام عمومی شکل گرفته در میان مردم با هدف دفاع از تمامیت ارضی ایران اشاره و خاطر نشان کرد : مردم در دوران پساجنگ «توقعات صحیحی» برای ارائه خدمات مناسب دارند که باید در اجرای آنها از تمام ظرفیت دستگاه‌ها ‌بهره برد.


نظرات شما