پیام خراسان - معاون امنیتی، انتظامی استاندار خراسان رضوی در نخستین برنامه سفر خود به شهرستان صالحآباد، با حضور در فرمانداری در نشستی با فرماندار شهرستان، ائمه جمعه تشیع و تسنن، اعضای شورای تأمین و بخشداران دیدار و گفتوگو کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان در حوزههای مختلف ارائه کرده و مهمترین مسائل، ظرفیتها، فرصتها و برنامههای در دست اجرا را مورد بررسی قرار دادند.
محمد شاهرخی فرماندار شهرستان صالحآباد نیز با اشاره به ویژگیهای خاص این شهرستان مرزی، به تشریح اقدامات انجامشده در حوزههای مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی پرداخت و بر نقش وحدت، همدلی و همکاری میان مردم، علما و مسئولان در پیشبرد امور شهرستان تأکید کرد.
همچنین ائمه جمعه تشیع و تسنن و اعضای شورای تأمین ضمن ارائه دیدگاهها و پیشنهادات خود، بر ضرورت استمرار حمایتهای استانی برای توسعه زیرساختها، ارتقای خدماترسانی و تقویت ظرفیتهای شهرستان تأکید کردند.
در پایان این نشست، امیرالله شمقدری معاون استاندار، ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولان شهرستان، وحدت، همدلی و تعامل سازنده میان اقشار مختلف مردم و مسئولان را از مهمترین ظرفیتهای شهرستان صالحآباد برشمرد و بر تداوم پیگیری مسائل و مطالبات شهرستان در سطح استان تأکید کرد.